Τι απαντά η VENTOURIS SEA LINES για το «Παναγία Τήνου»

Τι απαντά η VENTOURIS SEA LINES για το «Παναγία Τήνου»

Στο ΝΑΤ φαίνεται πως ρίχνει την κύρια ευθύνη για την κατάσταση με το πλοίο «Παναγία Τήνου», το οποίο παραμένει μισοβυθισμένο στο λιμάνι του Πειραιά με τις Αρχές να εξακολουθούν να δίνουν μάχη προκειμένου να αποτρέψουν τη βύθισή του, ο εφοπλιστής Ευάγγελος Βεντούρης της πλοιοκτήριας εταιρείας VENTOURIS SEA LINES.

Σε ανακοίνωσή του με ημερομηνία 26 Απριλίου, που έδωσε στην δημοσιότητα το nautilia.gr, σημειώνει ότι το πλοίο ήταν κατασχεμένο από το ΝΑΤ και ότι είχε προειδοποιήσει από τον Δεκέμβριο του 2015 το υπουργείο Ναυτιλίας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά ότι στο εξής υπαίτιο για οτιδήποτε συμβεί στο πλοίο θα είναι το ΝΑΤ. Υποστηρίζει ακόμη ότι σε συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του ΝΑΤ, τον Δεκέμβριο του 2015, ότι τον είχε διαβεβαιώσει πως έχει μεριμνήσει για την ασφάλεια του πλοίου και να μην ανησυχεί.

Μάλιστα με αφορμή τώρα τη βύθιση του πλοίου ο κ. Βεντούρης καταγγέλλει ότι μέχρι τις 12 το μεσημέρι δεν είχαν γίνει σοβαρές προσπάθειες απάντλησης υδάτων στο πλοίο, ενώ μέχρι το πρωί σύμφωνα με πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε καμιά ένδειξη κινδύνου βύθισης.

Ο εφοπλιστής μάλιστα αφήνει αιχμές για «δολιοφθορά» και «βαρύτατες εγκληματικές ενέργειες», και δηλώνει πως αδυνατεί οικονομικά να αντιμετωπίσει δικαστικά την υπόθεση, την οποία και χαρακτηρίζει «περίεργη».

Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση της VENTOURIS SEA LINES

Ανοικτό το ενδεχόμενο δολιοφθοράς στο πλοίο άφησε με δηλώσεις του ο υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, ο οποίος εξήγησε ότι είναι «αντικείμενο διερεύνησης αυτό που συνέβη και σχηματίζεται δικογραφία» καθώς «ένα χρόνο τώρα το πλοίο είχε αυτή την κλίση. Δεν υπήρχε καμία διαφοροποίηση στην κλίση μέχρι και χθες το πρωί».

Το υπουργείο Ναυτιλίας εξάλλου έδωσε σήμερα εξηγήσεις για το περιστατικό υποστηρίζοντας ότι το πλοίο δεν είναι εγκαταλελειμμένο και ούτε βρίσκεται ακινητοποιημένο στον Πειραιά, ενώ σε ανακοίνωσή του υπογραμμίζεται ότι δεν επεδείχθη ούτε αδιαφορία, ούτε απραξία. 

Από την πλευρά του πάντως το ΝΑΤ σημειώνει ότι είχε προειδοποιήσει για την επικίνδυνη κλίση που παρουσίαζε το πλοίο,  με επιστολή του από τις 18 Απριλίου προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο