Σε περαιτέρω σιδηροδρομική απομόνωση, καταδικάζει ο ΟΣΕ τον Βόλο καθώς στο νέο πρόγραμμα δρομολογίων που θα ισχύουν από 19 Ιουνίου καταργείται το μοναδικό ζεύγος αμαξοστοιχιών IC (intercity) που είχε απομείνει από την περικοπή δρομολογίων του 2009, δηλαδή το 40/41 Αθήνας – Βόλου – Αθήνας, το οποίο μεταξύ Λάρισας – Βόλου – Λάρισας εκτελεί και τοπική συγκοινωνία.
Στην προηγούμενη περικοπή, τον Ιούλιο του 2009 στη γραμμή Βόλος- Λάρισα, τα 13 ζεύγη των τοπικών αμαξοστοιχιών μειώθηκαν στα 6 τα οποία ανταποκρίνονται στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες του άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Είχε παραμείνει το ζεύγος αμαξοστοιχιών IC 40/41 Αθήνας – Βόλου – Αθήνας, το οποίο όμως καταργείται στις 19 Ιουνίου.

Όλα τα δρομολόγια πλέον θα εκτελούνται με ανταπόκριση στη Λάρισα και ειδικότερα θα εκτελούνται ημερησίως 7 δρομολόγια στη γραμμή Βόλος – Λάρισα – Αθήνα και 6 στη γραμμή Βόλος – Λάρισα -Θεσσαλονίκη.

Ωστόσο, σε ορισμένα δρομολόγια, προκύπτουν πολύ μικροί χρόνοι αναμονής στο σταθμό της Λάρισας για ανταπόκριση με συνέπεια η παραμικρή καθυστέρηση των δρομολογίων στη γραμμή Βόλου – Λάρισας, να προκαλεί προβλήματα στους επιβάτες. Για παράδειγμα η αμαξοστοιχία 1579 που θα αναχωρεί στις 15.25 από Βόλο, φτάνει στη Λάρισα 16.13 και η εξ ανταποκρίσεως αμαξοστοιχία για Θεσσαλονίκη αναχωρεί 16.19. Εάν προκύψει μια απρόβλεπτη καθυστέρηση σε κάποιο ενδιάμεσο σταθμό της γραμμής Βόλου – Λάρισα (Μελισσάτικα, Βελεστίνο, Στεφανοβίκειο, Αρμένιο, Κυψέλη), τότε οι επιβάτες θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις 18.24, δηλαδή περίπου δύο ώρες για το επόμενο τρένο από Λάρισα για Θεσσαλονίκη.


πηγή: Karditsalive.net
TAGS