Η κίνηση του μήνα αποτελεί μια παραλλαγή των κλασικών ραχιαίων. Θα χρειαστείς μια μεγάλη μπάλα γυμναστικής και ένα στρωμάτακι. - Τοποθέτησε τα χέρια σου ελαφρώς ανοιχτά πάνω στην μπάλα γυμναστικής, την οποία έχεις τοποθετήσει κόντρα στον τοίχο. Τέντωσε τα πόδια σου, ισορρόπησε πάνω στα δάχτυλα των ποδιών και στα χέρια σου και σφίξε τους κοιλιακούς, έτσι ώστε το σώμα σου να είναι ευθυγραμμισμένο από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες.

 

- Σήκωσε το αριστερό πόδι λίγα εκατοστά πάνω από το πάτωμα. Κράτησέ το ενώ μετράς μέχρι το 5, χαμήλωσέ το και σήκωσε το δεξί πόδι. Επανάλαβε, εναλλάσσοντας πόδια, μέχρι να έχεις ολοκληρώσει 5 άρσεις με το καθένα. Φτάσε τις 10 άρσεις, έπειτα προσπάθησε να εκτελέσεις την άσκηση χωρίς η μπάλα να στηρίζεται στον τοίχο.



Πηγή: shape.gr