current views are: 10

8 Ιουλίου 2016
Δημοσίευση18:22

ΕΡΓΟΣΕ: Μέσα στο 2018 η ολοκλήρωση της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Εντός του 2018 αναμένεται η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας.

Δημοσίευση 18:22’

Εντός του 2018 αναμένεται η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας.

Εντός του 2018 αναμένεται η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας.

Ο κ. Βουρδάς τόνισε πως το ίδιο έτος θα παραδοθεί η γραμμή Αθήνα – Αίγιο, ενώ το 2022 θα ολοκληρωθεί και το τμήμα Αίγιο – Πάτρα, ενώ σημείωσε πως όλα τα έργα «γίνονται με διπλή ηλεκτροκινoύμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων με σύγχρονη σηματοδότηση / τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες και προχωρούν με ταχυτάτους ρυθμούς, καθώς έχουν ξεμπλοκάρει τα χρηματοδοτικά εργαλεία και αναμένεται να περαιωθούν εντός χρονοδιαγραμμάτων».

Ο ίδιος αναφέρθηκε στο ρόλο του σιδηροδρόμου, σημειώνοντας πως οι σιδηροδρομικές συγκοινωνίες θα αποτελέσουν τον βασικό πυλώνα της διαφαινόμενης ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.

«Στόχος είναι η χώρα να γίνει ένα διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο για την Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη που θα μεταφέρει εμπορεύματα κυρίως από την Ασία και τη Μέση Ανατολή. Ο σιδηρόδρομος, σε συνδυασμό με ανάπλαση λιμανιών και οδικών αρτηριών και αεροδρομίων, μπορεί να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στη φιλόδοξη αυτή στοχοθεσία της χώρας» είπε ο κ. Βούρδας.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, παρουσίασε τα τρία έργα που επιχειρεί να εντάξει η εταιρεία στο «πακέτο Γιούνκερ» και τα οποία πρέπει (με βάση τους κανονισμούς του συγκεκριμένου ταμείου) να υλοποιηθούν με μορφή ΣΔΙΤ, με συμμετοχή ιδιωτών στη χρηματοδότηση, κατασκευή και εκμετάλλευση.

«Η σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, πρέπει να είναι ο πυλώνας πάνω στον όποιο θα στηριχτεί η προσπάθεια επαναφοράς της χώρας στη δίκαιη ανάπτυξη» είπε ο κ. Βούρδας και τόνισε πως ο σιδηρόδρομος θα συνεχίσει να ανήκει στο δημόσιο, αλλά ταυτόχρονα οι συνέργειες με επενδυτικά σχήματα είναι χρήσιμες, αποδοτικές και μπορούν να παραγάγουν πιο γρήγορα αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, το πρώτο έργο που κατατέθηκε είναι ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα, ένα έργο που συνδυάζει τον σιδηρόδρομο με λιμάνια κρουαζιέρας (Κυλλήνη, Κατάκολο, Καλαμάτα και Ζάκυνθο) και το οδικό έργο Τσακώνα-Καλό Νερό


σχετικα αρθρα