Η εξέλιξη του ποδοσφαίρου στην Ευρώπη οδηγεί στη ζήτηση μιας πιο απαιτητικής εμπειρίας θέασης στο σπίτι

Η εξέλιξη του ποδοσφαίρου στην Ευρώπη οδηγεί στη ζήτηση μιας πιο απαιτητικής εμπειρίας θέασης στο σπίτι

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Samsung Electronics*:

  • Σχεδόν το μισό ανδρικό κοινό (44,49%) στην Ευρώπη παρακολουθεί ποδόσφαιρο τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα
  • Το 28,53% των Ευρωπαίων δηλώνουν πως η μεγαλύτερη τους ενόχληση, όταν βλέπουν ποδόσφαιρο, είναι όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες
  • Παραπάνω από το μισό γυναικείο κοινό (65.61%) καθώς και το ανδρικό κοινό (69.33%) στην Ευρώπη συμφωνούν πως οι ποδοσφαιριστές έχουν βελτιώσει την εικόνα τους τα τελευταία 15 χρόνια

Είναι ξεκάθαρο ότι τόσο το ποδόσφαιρο όσο και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές έχουν αλλάξει μέσα στα χρόνια. Οι παίκτες ελέγχονται εξονυχιστικά από κάθε πλευρά, από τους σχολιαστές που αναλύουν τις δεξιότητές τους, μέχρι και τους θεατές που συζητούν τις στυλιστικές επιλογές τους. Ακόμα και τα κουρέματα των παικτών έχουν αλλάξει: από τις τούφες στα πλάγια στις μοϊκάνες και τους ανδρικούς κότσους. Οι δεξιότητες έχουν εξελιχθεί από τις τρίπλες μέχρι το «τακουνάκι» και οι πανηγυρισμοί τους έχουν αλλάξει, από το να σηκώνουν ψηλά τα χέρια τους και να τρέχουν στο γήπεδο, σε χορογραφημένες ρομποτικές κινήσεις. Το παιχνίδι είναι πιο γρήγορο, τα ποδοσφαιρικά κόλπα απαιτούν περισσότερες δεξιότητες και το στυλ των παικτών λαμβάνει περισσότερη προσοχή από ποτέ.  

Η νέα έρευνα της Samsung Electronics* μελετά πώς οι αλλαγές στο συγκεκριμένο άθλημα επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων, αποκαλύπτοντας ότι 1 στους 5 ενήλικες στην Ευρώπη παρακολουθούν πλέον, κατά μέσο όρο, περισσότερες από 468 ώρες ποδοσφαίρου κάθε χρόνο. Αυτό ισούται με 28,080 λεπτά ή 62 εργάσιμες ημέρες. 

Οι τρεις παράγοντες που ενοχλούν περισσότερο τους Ευρωπαίους, όταν συντονίζουν τους δέκτες τους για να παρακολουθήσουν ποδόσφαιρο στο σπίτι είναι ότι : δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες μεταξύ τους (28,53%), δεν έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%) και το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).

Φροντίζοντας για όλους εκείνους που θέλουν να βεβαιωθούν πως θα βλέπουν όλους τους παίκτες λεπτομερώς και από κάθε γωνία και πως δεν θα χάσουν ούτε μια στιγμή, η Samsung έχει παρουσιάσει την πλέον πρόσφατη σειρά των SUHD TVs, που προσφέρει εκπληκτική ποιότητα εικόνας, χάρη στις τεχνολογίες Quantum Dot,  Ultra black και HDR 1000.

O Michael Zöller, Επικεφαλής του τμήματος τηλεοράσεων στην Ευρώπη στη Samsung Electronics σχολιάζει: «Η Samsung SUHD TV έχει την τέλεια οθόνη για να παρακολουθήσει κανείς μεγάλα αθλητικά γεγονότα αυτό το καλοκαίρι. Η τεχνολογία Quantum Dot προσφέρει την καλύτερη ποιότητα εικόνας, διασφαλίζοντας ότι βλέπεις τα πάντα σαν να ήσουν στο γήπεδο. Το γρασίδι θα είναι το ίδιο πράσινο και οι ποδοσφαιρικές φανέλες το ίδιο εντυπωσιακές. Παράλληλα, οι κυρτές τηλεοράσεις της Samsung προσφέρουν καλύτερη αίσθηση του βάθους και μας μεταφέρουν στο γήπεδο. Δεν θα χαθεί στιγμή αυτού του όμορφου παιχνιδιού από την άνεση του σπιτιού μας, όσο γρήγορη και αν είναι η δράση».

Ο εικονολήπτης Andy Reik, ο οποίος έχει εργαστεί σε πολλές αθλητικές εκδηλώσεις υψηλών προδιαγραφών σχολιάζει: «Η ανάλυση HD δημιουργεί μία πιο καθηλωτική εμπειρία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάζει και ο τρόπος με τον οποίο μαγνητοσκοπούμε το παιχνίδι. Οι εικονολήπτες πρέπει να διασφαλίσουν ότι θα τραβήξουν πολλαπλές λήψεις και ότι θα καταγράψουν τη δράση από κάθε γωνία. Συνήθως βρίσκονται περισσότερες από 40 κάμερες στο γήπεδο, καθώς η HD τεχνολογία έχει διπλασιάσει την ποιότητα εικόνας».  

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι παραπάνω από τα 2/3 (67,78%) των Ευρωπαίων συμφωνούν πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και σχεδόν ένας στους τρεις (32,23%) άνδρες κατατάσσουν τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στυλιστική έμπνευση, περισσότερο και απο τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους αστέρες των reality shows. Διαβάστε περισσότερα στο παρακάτω link: http://www.samsung.com/gr/discover/tv-audio/the-game-has-changed-so-has-tv/.

*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία One Poll (από τις 19 έως και τις 30 Μαΐου 2016) και συμμετείχαν 9.000 ενήλικες από 10 Ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο).

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο