Με ηλεκτρονική υπογραφή και μέσω mail τα έγγραφα του Δημοσίου

Με ηλεκτρονική υπογραφή και μέσω mail τα έγγραφα του Δημοσίου

Με ηλεκτρονικές ταχύτητες  προσπαθεί να τρέξει τα ερχόμενα δύο χρόνια το δημόσιο ώστε να συμβαδίσει τουλάχιστον με τις προόδους που έχουν επιτύχει σε ψηφιακό επίπεδο οι προηγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σήμερα δόθηκε σε προδιαβούλευση το νομοθετικό πλαίσιο μέσω του οποίου θα προχωρήσουν ψηφιακές μεταρρυθμίσεις και στο ελληνικό δημόσιο το οποίο ακόμη κινείται με τον... αραμπά.

Έτσι στο σχέδιο νόμου για την «ανοιχτή και συμμετοχική διακυβέρνηση των πολιτών» το δημόσιο θα πρέπει να διαθέτει στο διαδίκτυο τα οργανογράμματα και τις υπηρεσίες του με τέτοιο τρόπο ώστε ο πολίτης να γνωρίζει τη λειτουργία τους ,και το έργο που παρέχουν στο κοινό επίσης μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (mail) οι πολίτες θα πρέπει να ενημερώνονται από το δημόσιο για φορολογικά, ασφαλιστικά ,κλπ ζητήματα ,ενώ το αργότερο εντός του 2017 τα έγγραφα προς τους πολίτες θα πρέπει να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο  έχοντας ηλεκτρονική υπογραφή από μέρους των αρμοδίων υπαλλήλων.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο