«Δεκατιανό στο Σχολείο» για 11.050 μαθητές στην Αττική

«Δεκατιανό στο Σχολείο» για 11.050 μαθητές στην Αττική

Την στιγμή που η κρίση έχει πλήξει αρκετές ελληνικές οικογένειες , με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να πηγαίνουν στο σχολείο δίχως κολατσιό, ο υπουργός Παιδείας και η  αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης προχωρούν σε μια πρωτοβουλία που απευθύνεται σε 11.050 μαθητές σε 68 δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία στην Αττική.

Πρόκειται για το πρόγραμμα «Δεκατιανό στο Σχολείο» που έχει ως στόχο την αποφυγή λιποθυμικών επεισοδίων μαθητών στα σχολεία λόγω πείνας.

Από την μεριά της η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου υποστήριξε ότι Η συνέργεια αυτή και με τους κοινωνικούς εταίρους, με τις εταιρείες, δηλαδή, που συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια, αποδίδει έναν καρπό μεγάλης κλίμακος, που διαφορετικά θα απαιτούσε κονδύλια, τα οποία είναι πολύ περιορισμένα στη συγκεκριμένη φάση». Επιπλέον τόνισε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να αφήσει τα παιδιά του δημοτικού, ούτε να λιποθυμούν μέσα στην τάξη, όπως είχε παρατηρηθεί τα προηγούμενα χρόνια, αλλά ούτε και να βρίσκονται σε μία δύσκολη ψυχολογική κατάσταση, λόγω έλλειψης τροφής

Μεταξύ άλλων η κ. Φωτίου επισήμανε ότι υπάρχουν σχολεία τα οποία δεν διαθέτουν καν κυλικείο και ανέφερε ότι οι δράσεις δεν θα σταματήσουν, αλλά θα έχουν συνέχεια και  υπογράμμισε, ότι η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο στα σχολεία του Περάματος έδειξε ότι τα παιδιά που συμμετείχαν ήταν ενθουσιασμένα.

Σε ότι αφορά την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, ο Νίκος Φίλης αφού συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς σχολίασε ότι  μπροστά στην κρίση, χρειάζεται η συνεργασία όλων των φορέων της οικονομίας και της κοινωνίας, χωρίς προκαταλήψεις και  συμπλήρωσε ότι η βελτίωση στους όρους διατροφής των παιδιών έχει άμεση αντανάκλαση στη βελτίωση της μορφωτικής ανάπτυξής τους.

«Αισθανόμαστε ότι εκπληρώνουμε ένα καθήκον απέναντι στην κοινωνία», ανέφερε. Επιπλέον, σημείωσε ότι «το θέμα των αδειών έχει και μία άλλη πλευρά, εκτός από την πλευρά της δημοκρατικής τάξης. Έχει και έναν ισχυρό συμβολισμό ότι η δημοκρατία μπορεί να έχει θετικές επενέργειες στο θέμα της καθημερινότητας των πολιτών. Τα έσοδα από μία δημοκρατική ενέργεια, όπως είναι αυτή του διαγωνισμού, μπορούν να ενισχύσουν τις αναγκαίες κοινωνικές δράσεις υπέρ των πιο ευάλωτων από την κρίση κοινωνικών στρωμάτων» πρόσθεσε ο υπουργός Παιδείας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο