Αυξήθηκαν οι μαθητές στα ιδιωτικά σχολεία

Αυξήθηκαν οι μαθητές στα ιδιωτικά σχολεία

Περισσότεροι είναι φέτος οι μαθητές στα ιδιωτικά γυμνάσια και λύκεια, όπως δήλωσε ο υπεύθυνος Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, Μάξιμος Χαρακόπουλος.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία από το σύστημα MySchool του «ΙΤΥΕ Διόφαντος», τη φετινή σχολική χρονιά ο αριθμός των  μαθητών στα ιδιωτικά γυμνάσια αυξήθηκε κατά 55%, σε σχέση με πέρυσι. Από 5.912 μαθητές που φοιτούσαν το 2015-2016 ο αριθμός σκαρφάλωσε στις 9.189 εφέτος. Η αύξηση αυτή είναι εξίσου μοιρασμένη σε όλες τις τάξεις, γεγονός που δείχνει ότι οι γονείς προχωρούν σε μεταγραφή των παιδιών τους έχοντας αποκτήσει ιδία εικόνα της σημερινής λειτουργίας του δημόσιου σχολείου», ανέφερε ο κ. Χαρακόπουλος.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, στα ιδιωτικά ημερήσια λύκεια οι μαθητές από 10.921 το 2015-2016 αυξήθηκαν φέτος σε 12.068. Παράλληλα, ο αριθμός των μαθητών στα δημόσια γυμνάσια μειώθηκε οριακά από 272.697 το 2015-2016 σε 271.583 το τρέχον έτος, ενώ αυξήθηκε στα δημόσια ημερήσια γενικά λύκεια από 207.718 σε 210.043.

Η αύξηση του αριθμού των μαθητών στα δημόσια και ιδιωτικά γενικά λύκεια αποδίδεται στη μείωση των παιδιών που κατευθύνθηκαν προς την Α΄ τάξη των ημερήσιων επαγγελματικών λυκείων.

Ωστόσο, στην Β΄ και την Γ΄ τάξη ΕΠΑΛ ο αριθμός των παιδιών αυξάνεται από μετεγγραφές από γενικά λύκεια και από εγγραφές αποφοίτων που επιστρέφουν στα θρανία για να μάθουν μια ειδικότητα.

Όπως σημείωσε ο κ. Χαρακόπουλος, «η εκτίναξη των εγγραφών στα ιδιωτικά σχολεία, την ώρα που το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας συρρικνώνεται, καθρεφτίζει την απαξίωση που επέφεραν οι αποφάσεις της κυβέρνησης στη δημόσια εκπαίδευση. Είναι πιο κραυγαλέα αν αναλογιστούμε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, το 2016 το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών μειώθηκε», και πρόσθεσε ότι «η... αλλεργική στην αριστεία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αφού διάλυσε τον θεσμό των προτύπων σχολείων, υποβάθμισε τα ολοήμερα σχολεία, μείωσε τις ώρες διδασκαλίας και επιχείρησε με αλχημείες να καλύψει τα κενά, ενώ ανά μήνα αλλάζει τις προϋποθέσεις προαγωγής των μαθητών, κατάφερε σε λιγότερο από δύο χρόνια διακυβέρνησης να απαξιώσει τη δημόσια εκπαίδευση, παρά την άνευ προηγουμένου επικοινωνιακή καταιγίδα των τελευταίων μηνών. Επιτέλους, τι άλλο χρειάζεται η κυβέρνηση για να αντιληφθεί το αδιέξοδο των επιλογών της, των εμμονών της και της πολιτικής της ήσσονος προσπάθειας που με ζήλο ασκεί;».

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο