current views are: 8

11 Νοεμβρίου 2016
Δημοσίευση10:26

Έως τον Ιανουάριο το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα λεωφορεία

Το αργότερο έως τον Ιανουάριο θα είναι έτοιμο και θα μπει σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Αθήνας, δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης. Παράλληλα, σημείωσε πως γίνονται προσπάθειες ώστε από τον Ιούνιο να λειτουργεί στο μέτρο και στα άλλα μέσα σταθερής συγκοινωνίας.
 

Δημοσίευση 10:26’

Το αργότερο έως τον Ιανουάριο θα είναι έτοιμο και θα μπει σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Αθήνας, δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης. Παράλληλα, σημείωσε πως γίνονται προσπάθειες ώστε από τον Ιούνιο να λειτουργεί στο μέτρο και στα άλλα μέσα σταθερής συγκοινωνίας.
 

Το αργότερο έως τον Ιανουάριο θα είναι έτοιμο και θα μπει σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Αθήνας, δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης. Παράλληλα, σημείωσε πως γίνονται προσπάθειες ώστε από τον Ιούνιο να λειτουργεί στο μέτρο και στα άλλα μέσα σταθερής συγκοινωνίας.

Απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη που έκανε λόγο για δραματική κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι υπάρχουν λεωφορεία που μένουν στις αποθήκες γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επεσήμανε:

Γίνεται ανασχεδιασμός, με στόχο να συνδεθούν οι γειτονιές της Αθήνας με όλα τα σημεία σταθερής συγκοινωνίας.

Επίσης, ο κ. Σπίρτζης διαβεβαίωσε ότι έχουν εξασφαλιστεί 30 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ για την προμήθεια 500 νέων λεωφορείων και παράλληλα προχωρά η έγκριση πρόσληψης 800 ατόμων για θέσεις οδηγών, τεχνιτών και ελεγκτών που θα καλύψουν τις ανάγκες που υπάρχουν.

«Όταν ανέλαβε η σημερινή κυβέρνηση, από τα 2.367 λεωφορεία που υπήρχαν στην Αθήνα, τα 800 ήταν χαλασμένα. Μέσα στο 2016 καταφέραμε και μειώθηκε ο αριθμός τους στα 500» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, αποδίδοντας τα αίτια του προβλήματος κυρίως στην κακή γραφειοκρατική διαγωνιστική διαδικασία που για να ολοκληρωθεί, όπως σημείωσε, έφθανε και στα 5 με 6 χρόνια. Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα τον διαγωνισμό για το πετρέλαιο κίνησης το κόστος του οποίου έφθανε στα 110 εκατ. ευρώ, ο οποίος ξεκίνησε το 2010 και ολοκληρώθηκε το 2016, τονίζοντας ότι το ίδιο συμβαίνει για τις μπαταρίες και τα ελαστικά των λεωφορείων.

Κλείνοντας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι είναι έτοιμο το νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία των 4 διώροφων λεωφορείων τα οποία είχε προμηθευτεί ο ΟΣΥ και βρίσκονται έως σήμερα στις αποθήκες, καθώς δεν διέθεταν τη σχετική άδεια για τουριστικό λεωφορείο.


σχετικα αρθρα