Μπάχαλο με τα δρομολόγια των συγκοινωνιών - Ποιοι κάνουν στάση εργασίας και ποιοι τα «γυρίζουν»

Μπάχαλο με τα δρομολόγια των συγκοινωνιών - Ποιοι κάνουν στάση εργασίας και ποιοι τα «γυρίζουν»

Ένα ατέλειωτο «αλαλούμ»  επικρατεί με τις στάσεις εργασίας που θα προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς με αφορμή την επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα στην Αθήνα.

Πιο αναλυτικά, σε στάση εργασίας θα προχωρήσουν την Τρίτη (15/11) από την έναρξη της βάρδιας έως τις 10.00 π.μ το μετρό και το τράμ μετά από απόφαση των Σωματείων τους να μην αναστείλουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις.

Από την άλλη μεριά ο ΗΣΑΠ αποφάσισε να μην συμμετάσχει στις στάσεις εργασίας και να πραγματοποιήσει κανονικά τα δρομολόγια του.

Την ίδια ώρα, με απόφαση της ΕΛ.ΑΣ «χειρόφρενο» τραβάνε ΜΕΤΡΟ και Προαστιακός μεταξύ των ωρών , 10:20 – 11:20 καθότι εκείνη την ώρα αναμένεται η άφιξη του Αμερικανού Προέδρου των ΗΠΑ ενώ κλειστοί θα παραμείνουν οι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ: Μέγαρο Moυσικής, Ευαγγελισμός, Σύνταγμα, Ακρόπολη και Συγγρού Φιξ.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι είχε προηγηθεί συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος δεσμεύτηκε να προηγηθεί διάλογος πριν σχηματοποιηθεί η ενοποιημένη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Ωστόσο τα δύο σωματεία εργαζομένων του μετρό και του τραμ δεν φαίνεται να πείστηκαν.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες είχαν αποφασίσει στάσεις εργασίας τις παρακάτω ημέρες:

  • Τρίτη 15 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από έναρξη της βάρδιας έως 10:00 πμ
  • Παρασκευή 18 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από 12.00 έως 16:00
  • Δευτέρα 21 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από έναρξη της βάρδιας έως 10:00 πμ
  • Τετάρτη 23 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από 12.00 έως 16:00
  • Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016: Στάση εργασίας από έναρξη της βάρδιας έως 10:00 πμ

Οι εργαζόμενοι στην ανακοίνωσή τους κατήγγελλαν την διοίκηση του ΟΑΣΑ για υποβάθμιση των εταιρειών και των εργαζομένων καθώς και υπονόμευση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.

«Η μετατροπή του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) από ένα συντονιστικό όργανο των Αστικών Συγκοινωνιών σε ένα διευθυντήριο, που θα συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες, οδηγεί στη δημιουργία ενός συγκεντρωτικού, αντιπαραγωγικού, γιγαντιαίου Ομίλου. Ταυτόχρονα προκαλεί αξεπέραστα λειτουργικά προβλήματα στη ΣΤΑΣΥ και στην ΟΣΥ, με περαιτέρω υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ασφάλειας των μετακινήσεων ενώ αφήνει να φανεί στο... βάθος η εκχώρηση των συγκοινωνιών σε ιδιώτες», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους.

«Η υποβάθμιση των εταιριών και των εργαζομένων μας βρίσκει κάθετα αντιθέτους. Τα προσωπικά σχέδια (κρυφά και φανερά), που υπονομεύουν τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες θα ακυρωθούν στην πράξη από τους εργαζόμενους», δηλώνουν οι εργαζόμενοι.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο