current views are: 6

6 Δεκεμβρίου 2016
Δημοσίευση06:02

Συνεχίζεται η απεργία της ΠΝΟ – Με έκτακτες πτήσεις ο «απεγκλωβισμός» των μαθητών στην Κρήτη

Φεύγουν τελικά μετά την πολύωρη ταλαιπωρία τους οι 2.500 μαθητές, που είχαν έρθει στην Κρήτη από σχολεία της Αθήνας και εγκλωβίστηκαν, λόγω των επαναλαμβανόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων της ΠΝΟ

Δημοσίευση 06:02’

Φεύγουν τελικά μετά την πολύωρη ταλαιπωρία τους οι 2.500 μαθητές, που είχαν έρθει στην Κρήτη από σχολεία της Αθήνας και εγκλωβίστηκαν, λόγω των επαναλαμβανόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων της ΠΝΟ

Φεύγουν τελικά μετά την πολύωρη ταλαιπωρία τους οι 2.500 μαθητές, που είχαν έρθει στην Κρήτη από σχολεία της Αθήνας και εγκλωβίστηκαν, λόγω των επαναλαμβανόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων της ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία).

Όπως αποφασίσθηκε, οι μαθητές θα επιστρέψουν στα σπίτια και στα σχολεία τους με έκτακτες πτήσεις από την Aegean, την Sky Express και την Astra από το αεροδρόμιο Ηρακλείου “Ν. Καζαντζάκης” και το αεροδρόμιο Χανίων “Ι. Δασκαλογιάννης”.

Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν από τις 10 το πρωί και θα ολοκληρωθούν αργά το μεσημέρι. Η μεταφορά των μαθητών, θα είναι δωρεάν, ενώ την όλη διαδικασία συντονίζει το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.

Υπενθυμίζεται ότι τα παιδιά ήταν να αναχωρήσουν από το νησί το βράδυ της Κυριακής, οπότε και ολοκληρωνόταν η πενθήμερη εκδρομή τους στην Κρήτη, αλλά λόγω της απεργίας της ΠΝΟ, παρέμειναν στο νησί.

Συνεχίζεται η απεργία της ΠΝΟ

Συνέχιση της απεργίας για ακόμη 48 ώρες αποφάσισε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία μετά την άκαρπη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή.

Πάντως, μετά τη συνάντηση με την εκτελεστική επιτροπή της ΠΝΟ, ο υπουργός Ναυτιλίας επέμενε πως «έχω την έντονη αίσθηση αισιοδοξίας ότι θα λήξει η απεργία».

Σχολιάζοντας τα όσα κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες για απαιτήσεις νέων επιβαρύνσεων στους ναυτικούς από τους θεσμούς, ο υπουργός ανέφερε ότι οι ναυτικοί έχουν ειδικό καθεστώς φορολογίας, που μέχρι το 2005-2006 προέβλεπε επιβάρυνση 1% για τα κατώτερα πληρώματα και 3% για τις ανώτερες βαθμίδες και τους αξιωματικούς του εμπορικού ναυτικού.

«Μέσα σε λίγα χρόνια και ειδικά από το 2010 και μετά, έφτασε το 10% και 15% αντίστοιχα», όπως υπογράμμισε, καθώς οι θεσμοί αναζητούν χρήματα και πόρους και δεν τους απασχολούν οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία. 


σχετικα αρθρα