current views are: 5

6 Δεκεμβρίου 2016
Δημοσίευση15:58

Κάτω από τη βάση οι Έλληνες μαθητές

Χαμηλές επιδόσεις σημειώνουν οι Έλληνες μαθητές σε αντίθεση με παιδιά της ίδιας ηλικίας σε άλλες χώρες, καταλαμβάνοντας τη 43η θέση ανάμεσα σε 72 χώρες.

Δημοσίευση 15:58’

Χαμηλές επιδόσεις σημειώνουν οι Έλληνες μαθητές σε αντίθεση με παιδιά της ίδιας ηλικίας σε άλλες χώρες, καταλαμβάνοντας τη 43η θέση ανάμεσα σε 72 χώρες.

Χαμηλές επιδόσεις σημειώνουν οι Έλληνες μαθητές σε αντίθεση με παιδιά της ίδιας ηλικίας σε άλλες χώρες, καταλαμβάνοντας τη 43η θέση ανάμεσα σε 72 χώρες.

Η απογοητευτική πορεία των μαθητών της χώρας προκύπτει  από το τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, που πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια υπό την αιγίδα του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ), ενώ οι τρεις βασικές κατηγορίες αξιολόγησης, είναι οι επιστήμες, η κατανόηση κειμένου και τα μαθηματικά.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η Ελλάδα βρίσκεται στην 43η θέση ενώ στην κορυφή βρίσκονται οι μαθητές της Σιγκαπούρης με περισσότερους από 550 βαθμούς, με τους μαθητές της Ιαπωνίας να ακολουθούν στη δεύτερη θέση. Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα έλαβε 455 βαθμούς στις επιστήμες (-6 σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα), 467 στην κατανόηση κειμένου (-8) και 454 στα μαθηματικά (+1).

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η Ταϊβάν, η Φινλανδία, το Μακάο, ο Καναδάς, το Βιετνάμ, το Χονγκ Κονγκ και η Κίνα. Από τους Έλληνες μαθητές αποδεικνύονται καλύτεροι οι συμμαθητές τους από πολλές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία, η Ιρλανδία το Βέλγιο, η Πολωνία, η Νορβηγία, η Πορτογαλία, η Αυστρία και η Ισπανία. Από την άλλη πλευρά, χειρότερες είναι οι επιδόσεις των μαθητών από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, καθώς και τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων.

Οι Έλληνες μαθητές εμφανίζονται επίσης να έχουν χαμηλές επαγγελματικές προσδοκίες από τις γνώσεις που προσφέρουν οι επιστήμες, αλλά και γενικότερα να μην έχουν κίνητρα για να μελετήσουν.

 


σχετικα αρθρα