Μόνο ο Karl Lagerfeld θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα haute couture show στο Παρίσι στις 10 το βράδυ. Επιθυμία του Kaiser ήταν, σύμφωνα με φήμες, ο χώρος στον οποίο έγινε το show (το –φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από ατσάλι και γυαλί- Grand Palais, που κατασκευάστηκε αρχικά για να φιλοξενήσει την Διεθνή Έκθεση του Παρισιού το 1900) να πλημμυρίσει από το φως του φεγγαριού. Το δάπεδο του χώρου ήταν καλυμμένο με μία μαύρη επιφάνεια που παρέπεμπε σε γρανίτη, για να θυμίζει τα πεζοδρόμια της πόλης του Φωτός, μουσκεμένα από τη βροχή- και κατά μία σατανική σύμπτωση, μόλις άρχισαν να καταφτάνουν οι πρώτοι καλεσμένοι, άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες –πραγματικές- σταγόνες βροχής, σαν να ήταν κι αυτό μέσα στο πρόγραμμα του οίκου Chanel.

Από την πρώτη μέχρι και την τελευταία εμφάνιση, αυτό που παρουσίασε ο Lagerfeld ήταν, ουσιαστικά, πολλές διαφορετικές εκδοχές του ταγιέρ με φούστα, ξεκινώντας με το αναμενόμενο τουίντ, φορεμένο πάντα με το γνωστό, μικροσκοπικό καπελάκι, το οποίο είδαμε μέχρι και στη νυφική εμφάνιση που έκλεισε το show.

Για το Φθινόπωρο/ Χειμώνα 2011- 12 ο σχεδιαστής πρότεινε μία νέα σιλουέτα: έντονα μεσάτα σακάκια, με μακρύ, άκαμπτο τελείωμα με βολάν, και τονισμένους ώμους. Όλο το στυλ παρέπεμπε σαφώς στα 40’s. Το look ολοκλήρωσε τέλεια η φούστα, η οποία ήταν πιο εφαρμοστή και μακριά από ποτέ, με το εφέ «γοργόνας» στο τελείωμά της.

Στη συνέχεια στο catwalk παρουσιάστηκαν οι πιο επίσημες εμφανίσεις. Αν και έδιναν την εντύπωση ότι απέτιναν φόρο τιμής στα daywear, τα τουίντ σακάκια και οι φούστες σε μαύρο, μπλε, καφέ και γκρι χρώμα ήταν διακοσμημένα με απαστράπτοντα κρυσταλλάκια που έλαμπαν με κάθε κίνηση των μοντέλων.

Οι εμφανίσεις του show εξελίχθηκαν σε πιο avant- garde κομμάτια των οποίων το ύφος ήταν περισσότερο σκοτεινό, με φούστες από ταφτά που θύμιζαν Βικτωριανές, σχεδόν πένθιμες εμφανίσεις. Στα τελειώματα κάποιων από αυτές, ξεπρόβαλλαν τα ογκώδη μεσοφόρια, φτιαγμένα από μεταξωτό δίχτυ, τα οποία έδιναν μία ακόμα διάσταση στις ρετρό σιλουέτες.
















Πηγή: stylista.gr