Φως στα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με την Porsche στη Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας έρχεται να ρίξει η πραγματογνωμοσύνη που διεξήχθη, αποκαλύπτοντας μια σειρά παραγόντων που οδήγησαν στο θανατηφόρο τροχαίο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Έθνος της Κυριακής, αξιωματικοί της Τροχαίας και πραγματογνώμονες εκτιμούν ότι αιτία της απώλειας στήριξης του αυτοκινήτου φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξί ελαστικού, μέρος του οποίου βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από τη σύγκρουση.

Το επίμαχο λάστιχο που έσκασε έχει ως ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, ενώ τα υπόλοιπα 3 την 48η εβδομάδα του 2006. Ακόμη, μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα, ενώ σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης.

 Από τον έλεγχο των ελαστικών διαπιστώθηκε ότι τα πέλματα των ελαστικών της μοιραίας Porsche ήταν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει λιώσιμο, ωστόσο είναι βέβαιο πως η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας ο νεαρός οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει πατώντας φρένο. Ο νεαρός οδηγός λίγα μέτρα πριν το πάρκινγκ της εθνικής όπου βρίσκονταν ήδη η οικογένεια Πατμάνογλου έχασε κάθε έλεγχο του αυτοκινήτου και μπήκε με ταχύτητα 198-200 χιλιομέτρων την ώρα.