current views are: 15

24 Μαρτίου 2017
Δημοσίευση12:15

Όταν το καλό το έχεις μέσα σου, βραβεύεσαι! Το Νερό Ζαγόρι ανάμεσα στα Superbrands

Όταν το καλό το έχεις μέσα σου, είσαι ένα από τα αγαπημένα Brands της Ελλάδας και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι πλέον είναι και με τη βούλα πλέον… Super μάρκα ή μάλλον το Superbrand στην κατηγορία του, έναντι των ανταγωνιστών του.

Δημοσίευση 12:15’

Όταν το καλό το έχεις μέσα σου, είσαι ένα από τα αγαπημένα Brands της Ελλάδας και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι πλέον είναι και με τη βούλα πλέον… Super μάρκα ή μάλλον το Superbrand στην κατηγορία του, έναντι των ανταγωνιστών του.

Όταν το καλό το έχεις μέσα σου, είσαι ένα από τα αγαπημένα Brands της Ελλάδας και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι πλέον είναι και με τη βούλα… Super μάρκα ή μάλλον το Superbrand στην κατηγορία του, έναντι των ανταγωνιστών του.

Λατρεμένο, καταρχήν από το κοινό που όλα αυτά τα χρόνια ξεδιψά και ‘’καθαρίζει’’ τον οργανισμό του πίνοντάς το, αλλά και εγκεκριμένο από μια κριτική επιτροπή ανθρώπων εξειδικευμένων στα brands και τις επιχειρήσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, το Superbrand πλέον νερό που πηγάζει από τις φυσικές πηγές του Ζαγοροχωρίου έχει κατακτήσει τις καρδιές των καταναλωτών που το στηρίζουν και το αναδεικνύουν.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι επιλέχθηκε από έναν αρχικό κατάλογο 1500 υποψήφιων επωνυμιών σε όλους τους κλάδους και βρίσκεται πλέον ανάμεσα στις 273 κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες της ελληνικής αγοράς.

 

Τι είναι όμως η επωνυμία Superbrand και τι σημαίνει για το Ζαγόρι;

Ως Superbrand ορίζεται η εταιρεία που προσφέρει στους καταναλωτές σημαντικά συναισθηματικά ή και φυσικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της. Πρόκειται μάλιστα για πλεονεκτήματα, τα οποία οι καταναλωτές – συνειδητά ή ασυνείδητα- θέλουν, αναγνωρίζουν και για τα οποία είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια ακριβότερη τιμή.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι επιλέχθηκε ως Superbrand με βάση κριτήρια που έχουν να κάνουν τόσο με την συνέπειά του ως προϊόν απέναντι στους καταναλωτές που το στηρίζουν, όσο και για την μεγάλη του αναγνωρισιμότητα στο κοινό.

Ιδιαίτερα σημαντικά, εξάλλου, για την ανακήρυξη του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Ζαγόρι ως Superbrand είναι κριτήρια όπως η υπευθυνότητα της εταιρείας Χήτος στους τομείς της Αγοράς, των Εργασιακών Σχέσεων, της Κοινωνίας, αλλά και της Προστασίας του Περιβάλλοντος.

Με την βράβευσή του το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, ως Superbrand περνά στην κατηγορία των ‘’άριστων’’ brands και θα φέρει, μάλιστα και την σφραγίδα Αριστείας Superbrands Seal, ως απόδειξη της κορυφαίας αναγνώρισης και φήμης μιας εταιρικής επωνυμίας.

Η Σφραγίδα Αριστείας για το Φυσικό Μεταλλικό Ζαγόρι συνιστά ένα γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό και για την ακόμα μεγαλύτερη διείσδυσή του στο κοινό, καθώς σύμφωνα με έρευνες, το 74% των καταναλωτών τείνουν να αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από την εταιρεία που κατέχει την σφραγίδα αριστείας.

Το καλό λοιπόν το έχουμε μέσα μας και είναι και… βραβευμένο, από το κοινό που το τιμά καθημερινά, αλλά και από τους ειδικούς!

 

 


σχετικα αρθρα