ΕΛΛΑΔΑ

Η κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο στο επίκεντρο του Posidonia Sea Tourism Forum

Δημοσίευση 28 Μαρτίου 2017, 21:17 / Ανανεώθηκε 28 Μαρτίου 2017, 22:38
Η κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο στο επίκεντρο του Posidonia Sea Tourism Forum
Facebook Twitter Whatsapp

Σε μια κρίσιμη χρονιά για την κρουαζιέρα στην ανατολική Μεσόγειο και τη σεζόν να έχει ήδη ξεκινήσει διοργανώνεται τον Μάϊο στην Αθήνα το 4ο Posidonia Sea Tourism Forum.

Σε μια κρίσιμη χρονιά για την κρουαζιέρα στην ανατολική Μεσόγειο και τη σεζόν να έχει ήδη ξεκινήσει διοργανώνεται τον Μάϊο στην Αθήνα το 4ο Posidonia Sea Tourism Forum.

Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές «δεδομένων των γεωπολιτικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή, η φετινή διοργάνωση προσφέρει την πολύτιμη ευκαιρία να συζητηθούν σε βάθος τρέχουσες τάσεις και εξελίξεις που θα επηρεάσουν καθοριστικά τόσο τον ορίζοντα ανάκαμψης, όσο και το γενικότερο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο.»

Το Forum θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Μαΐου στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με θέμα «Επαναπροσδιορίζοντας την Κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο».

Στο Συνέδριο θα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, οι κ.κ. Richard Vogel, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Pullmantur, Larry Pimentel, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Azamara Cruises, Kerry Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises & Πρόεδρος της CLIA Ευρώπης, Michel Nestour, Αντιπρόεδρος, Global Port & Destination Development-EuroMed, Carnival Corp., Claudius Docekal, Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης της Crystal Cruises, Elisabetta De Nardo, Global Head of Port Operations & Destination Management της Silversea Cruises, Craig Milan, Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων της Virgin Voyages, Ukko Metsola, Αντιπρόεδρος Κυβερνητικών Σχέσεων της Royal Caribbean Cruises, Ana Karina Santini, Διευθύντρια Ανάπτυξης Μεσογειακών Λιμένων και Δημοσίων Σχέσεων Ιταλίας των Royal Caribbean, Celebrity Cruises και Azamara Club Cruises.

«Η Ανατολική Μεσόγειος είναι μία από τις βασικές περιοχές ανάπτυξης της Pullmantur Cruises στην Ευρώπη», δήλωσε ο Richard Vogel, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κρουαζιέρας που εδρεύει στη Μαδρίτη. «Σχεδιάζουμε να συμπεριλάβουμε περισσότερους και νέους αποκλειστικούς προορισμούς, όπως το Βόλο, βελτιώνοντας έτσι την πρόσβαση των επισκεπτών στα Μοναστήρια των Μετεώρων –τα οποία περιλαμβάνονται στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO–, καθώς και το Ναύπλιο, από όπου οι επιβάτες μας θα επισκέπτονται την Επίδαυρο, την Κόρινθο και τις Μυκήνες. Η Ελλάδα αναμφίβολα προσελκύει το ενδιαφέρον των επιβατών μας με τον πολιτιστικό της πλούτο, τα τοπία, τις παραλίες και το καλό κλίμα της».

Από την πλευρά του, ο Larry Pimentel, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Azamara Cruises, πρόσθεσε: «Ενώ έχουμε μειώσει τις κρουαζιέρες μας στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς και τις κρουαζιέρες που πηγαίνουν στην Τουρκία, η Ελλάδα παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός για την Azamara. Η Ελλάδα θα συνεχίσει να περιλαμβάνεται στα μελλοντικά μας δρομολόγια, τα οποία επισκέπτονται 10-12 διαφορετικά ελληνικά λιμάνια κάθε σεζόν».

Η Elisabetta De Nardo, σημειώνει: «Όλο και περισσότερα ελληνικά νησιά υποδέχονται επισκέπτες κρουαζιέρας, πολλά από αυτά για πρώτη φορά, καθώς η απίστευτη ομορφιά της περιοχής είναι σήμερα περισσότερο προσβάσιμη από ποτέ. Η πρόσφατη άρση του καμποτάζ μας επιτρέπει να αναζητούμε νέα δρομολόγια και ευκαιρίες στην περιοχή. Με την υποστήριξη των τοπικών φορέων, σκοπεύουμε να διασφαλίσουμε ότι τα πλοία της Silversea θα συνεχίσουν να επισκέπτονται αυτή την πανέμορφη περιοχή».

Η Σάμος, τα Χανιά της Κρήτης και το Ναύπλιο είναι οι πιο πρόσφατοι ελληνικοί προορισμοί που εντάχθηκαν στα δρομολόγια της Celestyal Cruises στο Αιγαίο, σύμφωνα με τον Kerry Αναστασιάδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Celestyal Cruises και Πρόεδρο της CLIA Ευρώπης.

«H προσθήκη νέων προορισμών στα δρομολόγιά μας κάθε χρόνο αποτελεί για εμάς δέσμευση. Πριν από τέσσερα χρόνια επισκεπτόμασταν έξι λιμάνια στο Αιγαίο –τη φετινή σεζόν θα επισκεπτόμαστε 15 και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τα δρομολόγιά μας. Υπάρχουν τόσοι υπέροχοι προορισμοί κι εμείς θα συνεχίσουμε να φέρνουμε τους επιβάτες μας σε αυτά τα ‘διαμάντια’ του Αιγαίου», είπε ο κ. Αναστασιάδης και πρόσθεσε: «Η Ανατολική Μεσόγειος είναι η βάση της επιχείρησής μας και του brand μας. Καθώς η Ελλάδα προσφέρει αναρίθμητους μοναδικούς προορισμούς για τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, οι κρουαζιέρες μας είναι συνυφασμένες με τα μοναδικά στοιχεία του κάθε προορισμού, εν πλω ή στη στεριά, έτσι ώστε οι επισκέπτες μας να έχουν την ευκαιρία να ζουν μια μοναδική εμπειρία σε κάθε λιμάνι».

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Βώκο, Εκτελεστικό Διευθυντή της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., που διοργανώνει την εκδήλωση, φέτος έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους εκπρόσωποι από όλους τους τομείς της θαλάσσιας τουριστικής βιομηχανίας. «Έχουμε γίνει αποδέκτες ιδιαίτερα έντονου ενδιαφέροντος συμμετοχής από εταιρείες και ιδιώτες που επιθυμούν να δώσουν το “παρών” στο Posidonia Forum, να παρακολουθήσουν το πλούσιο Συνεδριακό Πρόγραμμα ή να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους, προκειμένου να αποκτήσουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν με την αφρόκρεμα της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας. Το ενδιαφέρον είναι έντονο από λιμάνια και προορισμούς, παρόχους τουριστικών υπηρεσιών, αεροπορικές εταιρείες, εκδότες κλαδικών μέσων ενημέρωσης, εταιρείες νέων τεχνολογιών, καθώς και από τους κλάδους διαχείρισης yachting και μαρίνων, που επίσης προβάλλονται ιδιαίτερα στη φετινή διοργάνωση», πρόσθεσε ο κ. Βώκος.