ΕΛΛΑΔΑ

Για Πάρο,Νάξο και Σαντορίνη σαλπάρει από 31/3 το «Νήσος Σάμος»

του Διονύση Βυθούλκα - Δημοσίευση 30 Μαρτίου 2017, 18:05 / Ανανεώθηκε 30 Μαρτίου 2017, 18:45
Για Πάρο,Νάξο και Σαντορίνη σαλπάρει από 31/3 το «Νήσος Σάμος»
Facebook Twitter Whatsapp

Το νέο δρομολόγιο του πλοίου «Νήσος Σάμος» από Πειραιά για Πάρο, Νάξο και Σαντορίνη από 31 Μαρτίου παρουσίασε σήμερα η Hellenic Seaways ενώ όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος τη εταιρείας κ. Αντώνης Αγαπητός τα μηνύματα για την επιβατική κίνηση είναι αισιόδοξα καθώς αναμένεται ανεβασμένος ο αριθμός των τουριστών από το εξωτερικό.

Το νέο δρομολόγιο του πλοίου «Νήσος Σάμος» από Πειραιά για Πάρο, Νάξο και Σαντορίνη από 31 Μαρτίου παρουσίασε σήμερα η Hellenic Seaways ενώ όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος τη εταιρείας κ. Αντώνης Αγαπητός τα μηνύματα για την επιβατική κίνηση είναι αισιόδοξα καθώς αναμένεται ανεβασμένος ο αριθμός των τουριστών από το εξωτερικό.

Tο συγκεκριμένο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο θα είναι το μεγαλύτερο της γραμμής, έχει μήκος 192,91 μέτρα, πλάτος 29,40 μέτρα ενώ μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια 2.210 επιβάτες και 750 οχήματα. Το πλήρωμα του είναι 99 ναυτικοί. 

Επίσης έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.200 επιβάτες ενώ το πλήρωμά του είναι 99 άτομα. Διαθέτει 90 καμπίνες 380 κρεβάτια και 1100 καθίσματα. Διαθέται και καμπίνες για επιβάτες με κατοικίδια ζώα ενώ στους εξωτερικούς χώρους έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί περισσότερα από 500 άτομα.
To «Νήσος Σάμος» θα αναχωρεί 4 φορές την εβδομάδα στις 16.30 από την Πύλη Ε3 στο λιμάνι του Πειραιά με τελικό προορισμό το λιμάνι  Αθηνιός της Σαντορίνης στις 01.20 ξημερώματα της επόμενης ημέρας. Από 16 Ιουνίου το πλοίο θα αναχωρεί καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά στις 23.55 με άφιξη στην Σαντορίνη στις 08.55. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου αναφέρθηκε ότι με το νυχτερινό δρομολόγιο θα μπορούν να εξυηρετηθούν όσοι φτάνουν στην Ελλάδα από Ιταλία μέσω Πάτρας και από το αεροδρόμιο της Αθήνας και έως τώρα πλήρωναν ξενοδοχείο για να αναχωρήσουν την επόμενη ημέρα.

Ο κ. Αγαπητός δήλωσε σχετικά: «Με ιδιαίτερη συγκίνηση επιστρέφουμε στη γραμμή Πειραιά -Πάρου-Νάξου-Σαντορίνης, μετά από τη μακροχρόνια απουσία μας. Πολλώ δε μάλλον με το «Νήσος Σάμος», ένα πλοίο στο οποίο επενδύσαμε πολλά εκατομμύρια ευρώ, από ίδια κεφάλαια, για την πλήρη μετασκευή του στα Ναυπηγεία Περάματος με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται μέχρι σήμερα στο Αιγαίο. Στην Hellenic Seaways, είναι αδιαπραγμάτευτο καθήκον μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς για να παρέχουμε υπηρεσίες ποιότητας στο επιβατικό κοινό που μας εμπιστεύεται για τη μεταφορά του, αλλά και να στηρίζουμε την εγχώρια οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες, με κάθε ευκαιρία.»

Για τις εξελίξεις στην εταιρεία και τις αντιδράσεις από την πλευρά της Minoan Lines σημείωσε «η δουλειά η δική μου και της διοίκησης της Hellenic Seaways είναι η συνεχής προσπάθεια για την πρόοδο της εταιρείας. Αυτό πασχίζουμε τα τελευταία χρόνια και τα νούμερα μιλούν από μόνα τους».
Υπενθυμίζεται ότι οι Μινωϊκές Γραμμές με δελτίο τύπου είχαν ζητήσει πριν από λίγες ημέρες την έκταση σύγκληση των μετόχων της εταιρείας της HSW ενώ έκαναν λόγο για αγορές και πωλήσεις πλοίων της που στερούνταν στρατηγικού πλάνου.

Ο κ.Αγαπητός είπε ακόμη ότι η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα σε αναδιάρθρωση των δανείων της και από 183 εκατ.ευρώ που είχε το 2015 σήμερα είναι στα 143 εκατ.ευρώ.  Είπε επίσης ότι η αύξηση του τζίρου στα λειτουργικά κέρδη το 2014 ήταν 6,5 εκατ.ευρώ  το 2015,  24,6 εκατ.ευρώ και το 2016, 18 εκατ.ευρώ. Τα καθαρά κέρδη πρόσθεσε το 2015 ήταν 4 εκατ.ευρώ και 6,5 εκατ. ευρώ το 2016.

Η τράπεζα Πειραιώς είναι μέσα στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας και έχει ελεγκτικούς μηχανισμούς που μπορεί αν πάσα στιγμή να γνωρίζει τις οικονομικές κινήσεις της εταιρείας και εγώ ως μέτοχος δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θέλω το κακό αυτή της εταιρείας συμπλήρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΗSW.

Αναφορικά με το νέο πλοίο το «Νήσος Σάμος»  ο κ.Αγαπητός πρόσθεσε ότι αποκτήθηκε με ιδία κεφάλαια της εταιρείας και σε αυτό συνέβαλε η Τράπεζα Πειραιώς προκειμένου οι μετοχές της Ηellenic Seaways να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία.