ΕΛΛΑΔΑ

Ικανοποιημένοι οι Γερμανοί τουρίστες από τον τουρισμό στην Ελλάδα

Δημοσίευση 31 Μαρτίου 2017, 17:48 / Ανανεώθηκε 8 Απριλίου 2017, 23:37
Ικανοποιημένοι οι Γερμανοί τουρίστες από τον τουρισμό στην Ελλάδα
Facebook Twitter Whatsapp

Αύξηση της ικανοποίησης των Γερμανών πελατών της TUI, στην Ελλάδα, καταγράφεται σε έρευνα του τουριστικού οργανισμού, καθώς παρατηρείται βελτίωση των δεικτών ποιότητας στα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως τονίζουν πελάτες της TUI Γερμανίας, σε σχέση με πέρυσι.

Αύξηση της ικανοποίησης των Γερμανών πελατών της TUI, στην Ελλάδα, καταγράφεται σε έρευνα του τουριστικού οργανισμού, καθώς παρατηρείται βελτίωση των δεικτών ποιότητας στα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως τονίζουν πελάτες της TUI Γερμανίας, σε σχέση με πέρυσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αξιολόγησης των πελατών της TUI Γερμανίας, αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους τουριστικούς προορισμούς, καταγράφεται βελτίωση της ποιότητας των ξενοδοχείων και υπηρεσιών στην Ελλάδα, κατά την περσινή τουριστική περίοδο. Τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων ικανοποίησης των πελατών της TUI Γερμανίας, που επισκέφτηκαν την Ελλάδα, παρουσίασε στη Ρόδο η κυρία Έλκε Γιάνσεν, επικεφαλής του τομέα TUI Hotel Consulting & Quality Management, το Σάββατο 1η Απριλίου 2017, στην «4η Ημερίδα για την Ποιότητα στον Τουρισμό», πρωτοβουλία του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου.

Τα στοιχεία αναδεικνύουν την αναβάθμιση της ποιότητας στην Ελλάδα, ενώ καταγράφονται υψηλότεροι βαθμοί συνολικής ικανοποίησης των Γερμανών πελατών που επισκέφθηκαν τη χώρα. Στην κλίμακα από το 0 έως το 10 (με άριστα το δέκα), η συνολική βαθμολόγηση της ποιότητας των ξενοδοχείων στην Ελλάδας ανέρχεται σε 8.70. Ξεχωρίζουν οι προορισμοί της Κω (8.84), της Ρόδου (8.73) και της Κρήτης (8.70). Σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2015, την μεγαλύτερη βελτίωση παρουσιάζει η Ρόδος (2015: 8.50).
   Από την ανάλυση των επί μέρους δεικτών αξιολόγησης της ποιότητας προκύπτουν τα εξής γενικά συμπεράσματα:
   - Η ποιότητα αποτελεί για τους πελάτες κυρίαρχο παράγοντα στην επιλογή του ξενοδοχείου και του προορισμού.
    - Καλές επιδόσεις παρουσιάζουν τα ελληνικά ξενοδοχεία στις κατηγορίες «εξυπηρέτηση πελατών», «ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις» καθώς και στην ποιότητα των υπηρεσιών εστίασης. Υστερεί ελαφρώς έναντι των άλλων δεικτών η «ποιότητα των δωματίων», παρουσιάζει ωστόσο βελτίωση σε σχέση με το 2015.
    - Σε σύγκριση με άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, οι ελληνικοί συγκαταλέγονται σε εκείνους με τους υψηλότερους δείκτες στον τομέα της «φιλοξενίας». 

Στον αντίποδα, εμφανίζονται δυνατότητες βελτίωσης στους τομείς της περιβαλλοντικής φροντίδας των προορισμών, καθώς και στην ποιότητα των πολιτιστικών υποδομών.
   Σχετικά με το προφίλ των πελατών της TUI Γερμανίας στην Ελλάδα, αποτυπώνονται τα εξής χαρακτηριστικά:
    - Τα ζευγάρια (50%) και οι οικογένειες με παιδιά (40%) αποτελούν τις δύο μεγαλύτερες ομάδες Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα.
    - Το 43% των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα ανήκει σε ανώτερα μορφωτικά επίπεδα (πανεπιστημιακή μόρφωση).
    - Το 49% των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα ανήκει στα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα.
    - Το 1/3 των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα είναι ηλικίας 40-49 ετών, οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα πελατών της TUI στην Ελλάδα. Ακολουθούν οι ηλικίες 50-59 ετών (27%) και 30-39 ετών (20%).
   - Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας με τον μεγαλύτερο αριθμό συνολικών αφίξεων Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα. Ακολουθούν οι μήνες Αύγουστος και Ιούνιος.