ΕΛΛΑΔΑ

Στον «πάγο» μέχρι νεωτέρας η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Δημοσίευση 4 Οκτωβρίου 2017, 15:37 / Ανανεώθηκε 4 Οκτωβρίου 2017, 16:06
Στον «πάγο» μέχρι νεωτέρας η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Facebook Twitter Whatsapp

Το Σωματείο τονίζει μεταξύ άλλων ότι παρά τις συνεχόμενες παρεμβάσεις του, στους αρμόδιους δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση ενώ παράλληλα επισημαίνουν ότι από την μεριά τους τουλάχιστον υπήρξαν προτάσεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Την «κακοτεχνία» που διακρίνει το νέο τύπο ηλεκτρονικού εισιτηρίου αποτυπώνει η ανακοίνωση που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ, ενημερώνοντας ταυτόχρονα για την διακοπή έκδοσής του μέχρι την επίλυση των προβλημάτων.

Το Σωματείο τονίζει μεταξύ άλλων ότι παρά τις συνεχόμενες παρεμβάσεις του, στους αρμόδιους δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση ενώ παράλληλα επισημαίνουν ότι από την μεριά τους τουλάχιστον υπήρξαν προτάσεις.

Στην ανακοίνωση, αναφέρεται ότι το Σωματείο έθεσε, εγγράφως, πριν ακόμα ξεκινήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το ζήτημα της έγκαιρης προετοιμασίας σε όλα τα επίπεδα.

Η ανακοίνωση

«Το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η ομαλή μετάβαση του από το χάρτινο, έχει αναδειχθεί εδώ και ένα χρόνο σε ένα από τα κορυφαία ζητήματα της δράσης του Σωματείου μας.

Γι’ αυτό, πριν ακόμα ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή στη Γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) ζητήσαμε προφορικά και εγγράφως, από τις αρχές του Οκτώβρη του 2016 (αρ. πρωτ. 90/3.10.2016 έγγραφό μας) να υπάρξει ένας διαρκής διάλογος μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων και των εκπροσώπων των εργαζόμενων για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία. Δυστυχώς, αυτός ο διάλογος δεν ξεκίνησε ΠΟΤΕ.

Γι’ αυτό, αναγκαστήκαμε να επανέλθουμε με νέα έγγραφα, προφορικά διαβήματα ακόμα και δυναμικές παρεμβάσεις, με στόχο να διορθωθούν οι αστοχίες του συστήματος .

Ταυτόχρονα, απευθυνθήκαμε στους συναδέλφους εκδότες/τριες και ελεγκτές και ζητήσαμε να ενημερώσουν το Σωματείο μας με παρατηρήσεις τους από την πιλοτική χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν και διαβιβάσαμε στη Διοίκηση τις παρατηρήσεις τους με έγγραφά μας (υπ’ αριθ. πρ. 48/13.6.2017, 54/17.7.2017 και 55/21.7.2017).

Μάλιστα, επισημάναμε ότι πρέπει άμεσα να εξεταστούν όλα τα εκκρεμή τεχνικά και λειτουργικά θέματα, που είχαμε εντοπίσει, διότι στις 31.7.2017 έληγε η συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας και στο εξής το κόστος των διορθωτικών κινήσεων θα βάρυνε τη ΣΤΑ.ΣΥ.

Παρόλα αυτά, τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν «ανοιχτές» οι εν λόγω «πληγές», να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο «μάτι του κυκλώνα», επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα.

Δυστυχώς, οι ίδιοι, που αρνούνται το διάλογο, αφήνουν τα προβλήματα να διογκώνονται, το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να δυσλειτουργεί και οι συνάδελφοι να έχουν εγκαταλειφθεί αβοήθητοι να το «τρέξουν».

Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!

Γι’ αυτό το Σωματείο μας αφού εξέτασε τη διαμορφωθείσα κατάσταση, αποφάσισε να σταματήσει η πιλοτική εφαρμογή του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου» μέχρι την επίλυση των προβλημάτων .

Αντίθετα, θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση «χάρτινου» εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί απρόσκοπτα ο επιβάτης .

Σε κάθε περίπτωση είμαστε έτοιμοι, εφόσον κληθούμε, να συμμετέχουμε σε ένα ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο και συνεννόηση, ώστε το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» να λειτουργήσει κανονικά και προς όφελος του επιβάτη, των εργαζόμενων και της εταιρείας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς».