ΕΛΛΑΔΑ

Με «Macedonia Timeless» συνεχίζει να προκαλεί η Βόρεια Μακεδονία

Δημοσίευση 8 Μαρτίου 2019, 14:00 / Ανανεώθηκε 8 Μαρτίου 2019, 15:04
Με «Macedonia Timeless» συνεχίζει να προκαλεί η Βόρεια Μακεδονία
Facebook Twitter Whatsapp

Επικοινωνιακού χαρακτήρα η παρέμβαση στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, με την καμπάνια «Macedonia Timeless» της Βόρειας Μακεδονίας να «τρέχει» κανονικά, ενώ τα «Μακεδονικά κρασιά» της χώρας μετέχουν σε άλλη γερμανική έκθεση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μόνο τα αυτοκόλλητα «Μacedonia Timeless» αφαιρέθηκαν από το περίπτερο της Βόρειας Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο, έπειτα από παρέμβαση της ελληνικής πρεσβείας και τη συγνώμη του κυβερνητικού εκπροσώπου της χώρας, Μίλε Μποσνιάκοφσκι, ο οποίος έκανε λόγο για «ακούσιο τεχνικό λάθος», επιμένοντας πως η χώρα του «είναι αφοσιωμένη στην πλήρη εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και όσων αφορούν στον κλάδο του τουρισμού».

Κατά τα άλλα, η χώρα συνεχίζει να διαφημίζεται ως τουριστικός προορισμός ως Μακεδονία, σκέτο.

Απόδειξη, το σάιτ του ΕΟΤ της γειτονικής μας χώρας, macedonia-timeless.com, που συνεχίζει κανονικά την καμπάνια Μacedonia Timeless.

Όπως κανονικά συνεχίζεται και η ανάλογη κρατική καμπάνια στα social media, σε facebook και twitter, όπου αναφέτεται σε Μακεδονία, συνήθως με hashtag Macedonia.

 

Σημαντικό είναι ότι δεν μένουν μόνο στην ονομασία της χώρας, αλλά γίνεται λόγος για «μακεδονική φιλοξενία» και βέβαια για «μακεδονικές γεύσεις», όταν ακόμα δεν έχει αποφασιστεί τι θα γίνει με τις εμπορικές ονομασίες των ελληνικών προιόντων που παράγονται στην Μακεδονία.

 

Πρόκληση και με «μακεδονικά κρασιά»

Εκτός των παραπάνω, στην έκθεση Prowein, που θα γίνει στο Ντίσελντορφ το διάστημα 17-19 Μαρτίου, τα Σκόπια μετέχουν υπό την «ομπρέλα» του οργανισμού «Assocation Wines of Macedonia» (που ιδρύθηκε το 2010), με στόχο την προώθηση του «Μακεδονικού Οίνου».
Στην κεντρική φωτογραφία του σάιτ δε, είναι σε πρώτο πλάνο ο αμφορέας που φέρει τον Ήλιο της Βεργίνας.