current views are: 1

6 Μαΐου 2019
Δημοσίευση13:39

Διακοπές-κόλαση στην Κέρκυρα καταγγέλλουν Βρετανοί τουρίστες – «Δεν έχουμε τρεχούμενο νερό»

Το ζευγάρι δημοσίευσε στο διαδίκτυο φωτογραφίες από το ξενοδοχείο που διέμενε

Δημοσίευση 13:39’
αρθρο-newpost

Το ζευγάρι δημοσίευσε στο διαδίκτυο φωτογραφίες από το ξενοδοχείο που διέμενε

Παγιδευμένο στην Κέρκυρα είναι ένα ζευγάρι Βρετανών που έπεσε θύμα απάτης, αγοράζοντας μια προσφορά για διακοπές μέσω Facebook, στο δημοφιλές ελληνικό νησί.

Ο Mick και η Jayney Clark, ισχυρίζονται ότι είναι απομονωμένοι στον Άγιο Γόρδιο Κέρκυρας και δεν έχουν ούτε τρεχούμενο νερό, ενώ δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια για να φύγουν νωρίτερα από το νησί. 

Σύμφωνα με την Dailymail, το ζευγάρι αγόρασε προσφορά αξίας 499 λιρών για δύο εβδομάδες σε πολυτελές ξενοδοχείο της Κέρκυρας, ενώ είχαν υποπτευθεί ότι η προσφορά είναι «πολύ καλή για να είναι  αληθινή». Κατά την άφιξή τους στον νησί, οι υποψίες τους αποδείχθηκαν σωστές. 

Ο Mick που είναι πρώην στρατιωτικός, ισχυρίστηκε ότι το χωριό του Αγίου Γορδίου μοιάζει πολύ με τη Βοσνία, στην οποία είχε υπηρετήσει το 1994. 

«Δύο κοπέλες έφτασαν την ίδια ώρα με εμάς και ήταν τόσο απογοητευμένες που αμέσως αγόρασαν εισιτήρια για να επιστρέψουν στην πατρίδα τους», δήλωσαν. 

Η συγκεκριμένη είδηση ήταν πρώτο θέμα στην ιστοσελίδα της Dailymail, καθώς και σε άλλα βρετανικά μέσα ενημέρωσης.

«Οι δρόμοι είναι γεμάτοι σκουπίδια με τους κάδους να ξεχειλίζουν, ενώ οι παραλίες δεν είναι καθαρισμένες και η πρόσβαση στην παραλία είναι μέσω μιας μικρής αυτοσχέδιας γέφυρας φτιαγμένης από παλέτες», τόνισε το ζευγάρι. 

Σημειώνεται ότι το ζευγάρι προσπαθεί να μεταφέρει τα παράπονά του στην εταιρεία από την οποία αγόρασε την προσφορά μέσω της υποστήριξης της Βρετανίας, αλλά το τηλεφωνικό κέντρο μεταφέρει τις κλήσεις τους στην Πορτογαλία και την Ινδία.

Ο κ. Clark ανέφερε πως στο ξενοδοχείο γίνονται ακόμα έργα και μεγάλο μέρος του, δεν είναι ακόμα χτισμένο. Επιπλέον, εκτός από την έλλειψη τρεχούμενου νερού, βλέπουν ντόπιους εργάτες να βάφουν τα καταστήματά τους. 

Εκπρόσωπος της εταιρείας της ταξιδιωτικής εταιρείας δήλωσε: «Ζητάμε συγγνώμη από τον κύριο και την κυρία Clark για την άσχημη εμπειρία τους στην Κέρκυρα, ερευνούμε τα παράπονά τους και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί τους για να λύσουμε το πρόβλημα». 


σχετικα αρθρα