ΕΛΛΑΔΑ

«Χαμός» για τα «χρυσά» μενού στη Μύκονο: Η απάντηση του μαγαζιού σε πελάτη

Δημοσίευση 23 Μαΐου 2019, 18:00 / Ανανεώθηκε 23 Μαΐου 2019, 18:35
«Χαμός» για τα «χρυσά» μενού στη Μύκονο: Η απάντηση του μαγαζιού σε πελάτη
Facebook Twitter Whatsapp

Η καταγγελία τουρίστα για τις πρακτικές της επιχείρησης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

«Βροχή» πέφτουν τα σχόλια μετά την καταγγελία ενός Αμερικανού τουρίστα, ο οποίος αναφέρει ότι εξαπατήθηκε από εστιατόριο στην παραλία «Πλατύς Γιαλός» της Μυκόνου, που τον χρέωσε 836 ευρώ για έξι μπίρες, έξι μερίδες καλαμαράκια και τρεις σαλάτες.

Ο τουρίστας επισκέφθηκε το εστιατόριο τον Μάιο του 2019 και όπως σημειώνει στο σχόλιό του στο Trip Advisor, το προσωπικό του καταστήματος δεν είναι «τίμιο» καθώς αρνήθηκε να του πάει κατάλογο με τιμές.

Ανάλογα σχόλια φιλοξενούνται στην ίδια ιστοσελίδα για το ίδιο μαγαζί. Ο χρήστης Mevrouuwtje B έγραψε στην κριτική του: «Ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στη Μύκονο μαζί με την αδερφή μου. Είδαμε αυτό το εστιατόριο και μπήκαμε μέσα. Το προσωπικό τους ήταν προσποιητά ευγενικό μαζί μας. Είναι πολύ πονηροί και ενοχλητικοί μέχρι να παραγγείλεις κάτι. Νομίσαμε ότι παραγγείλαμε μακαρονάδα αξίας 29 ευρώ με αστακό 100 γραμμαρίων. Τα 100 γραμμάρια έγιναν 600 γραμμάρια. Μας είπαν ψέματα! Δεν συνιστώ σε κανέναν αυτό το ψευτοπολυτελές εστιατόριο. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ!!!»

Στην κριτική απαντά η διεύθυνση του εστιατορίου, που χαρακτηρίζει τη χρήση της λέξης "απάτη" προσβλητική και ζητά την αναθεώρησή της κριτικής: «Αγαπητέ κύριε, οι σερβιτόροι λαμβάνουν παραγγελίες με βάση τις τιμές που αναφέρονται ξεκάθαρα στο μενού μας. Αν υπήρχε κάποια παρανόηση σχετικά με τις τιμές που σας έφερε σε δύσκολη θέση, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη. Ωστόσο. δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση από τη δική μας πλευρά. Θα εκτιμούσα αν διορθώνατε την κριτική σας και αφαιρούσατε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως "απάτη". Από την περιγραφή των γεγονότων, δεν βλέπω πώς μπορείτε να δικαιολογήσετε τέτοιους χαρακτηρισμούς. Σας ευχαριστώ».