current views are: 1

25 Ιουνίου 2019
Δημοσίευση19:20

Αποζημίωση σε επιβάτη αεροπλάνου λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξής του στην Κοζάνη

Ο καταναλωτής, ο οποίος ταξίδευε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για επαγγελματικούς λόγους, προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» διαμαρτυρόμενος για το γεγονός ότι η εταιρεία αερομεταφοράς καθυστέρησε την πτήση.

 
 
 

Δημοσίευση 19:20’
αρθρο-newpost

Ο καταναλωτής, ο οποίος ταξίδευε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για επαγγελματικούς λόγους, προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» διαμαρτυρόμενος για το γεγονός ότι η εταιρεία αερομεταφοράς καθυστέρησε την πτήση.

 
 
 

Επιτυχής ήταν η διαμεσολάβηση του Συνήγορου του Καταναλωτή για επιβάτη πτήσης από Αθήνα με προορισμό την Κοζάνη λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.

Ο επιβάτης, απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή του σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.

Διαβάστε τη συνέχεια στο lawandorder.gr


σχετικα αρθρα