Αποζημίωση σε επιβάτη αεροπλάνου λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξής του στην Κοζάνη
Ο καταναλωτής, ο οποίος ταξίδευε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για επαγγελματικούς λόγους, προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» διαμαρτυρόμενος για το γεγονός ότι η εταιρεία αερομεταφοράς καθυστέρησε την πτήση.
Ο καταναλωτής, ο οποίος ταξίδευε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για επαγγελματικούς λόγους, προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» διαμαρτυρόμενος για το γεγονός ότι η εταιρεία αερομεταφοράς καθυστέρησε την πτήση.
Επιτυχής ήταν η διαμεσολάβηση του Συνήγορου του Καταναλωτή για επιβάτη πτήσης από Αθήνα με προορισμό την Κοζάνη λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.
Ο επιβάτης, απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή του σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.
Διαβάστε τη συνέχεια στο lawandorder.gr
ολες οι ειδησεις
- Kαλαμάτα: Πέθανε η Μαρία που σαν βρέφος είχε επιβιώσει από τον καταστροφικό σεισμό του 1986
- Γιάννης Στουρνάρας: «Τώρα μπορώ να κοιμάμαι τα βράδια, χωρίς να ανησυχώ για δημοσιονομική αστάθεια»
- Γάζα: Ισραηλινοί βομβάρδισαν τηλεοπτικό συνεργείο – Ακρωτηριάστηκε κάμεραμαν (Σκληρό βίντεο)
- Κλόε Καρντάσιαν: Οι ακόλουθοί της στα social media της στέλνουν συλλυπητήρια
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr