Φεύγετε για διακοπές και έχει "κολλήσει" η ζυγαριά; Χάστε τα τελευταία κιλά αλλάζοντας μόνο ένα πράγμα κάθε ημέρα και απολαύστε τα αποτελέσματα που σας δίνει μια και μόνο εβδομάδα! Όταν πρόκειται για την απώλεια του βάρους και δη μετά από πολλές προσπάθειες, το μυστικό, σύμφωνα με τους ειδικούς, βρίσκεται σε μικρές συνήθειες της καθημερινότητας. Πάμε να τις αλλάξουμε;
 
Κυριακή
Οι μελέτες δείχνουν ότι η καταγραφή των γευμάτων μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε έως και 5% του βάρους σας, λέει ο Robert A. Carels, PhD, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα ψυχολογίας του Bowling Green State University.
Ξεκινήστε σήμερα: Τραβήξτε φωτογραφίες πριν και μετά από κάθε γεύμα με την κάμερα του τηλεφώνου σας. Κρατώντας ένα οπτικό ημερολόγιο τροφίμων που είναι και ο πιο ακριβής τρόπος για να δούμε τι και πόσο τρώμε, λένε οι ερευνητές. Στη συνέχεια, κατεβάστε τις φωτογραφίες και φτιάξτε ένα καθημερινό αρχείο.

Δευτέρα
Λαμβάνοντας καθημερινά μια πολυβιταμίνη μειώνετε την αίσθηση της πείνας, τονίζουν δύο μελέτες στο British Journal of Nutrition που απεφάνθησαν πως οι άνθρωποι που ακολουθούν αυτή την επιλογή, έχουν την τάση να ζυγίζουν λιγότερο και έχουν χαμηλότερο ΔΜΣ.

Τρίτη
Έρευνες δείχνουν πως στο διάστημα της εκγύμνασης, όσο μικρότερη είναι η περίοδος ανάπαυσης μεταξύ των επαναληπτικών σετ τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε. Επιπλέον, ο συγκεκριμένος τρόπος βοηθά να γυμνάζεται όλο το σώμα, 'απασχολώντας" περισσότερους μυς και καίγοντας περισσότερο λίπος.
 
Τετάρτη
Η κατανάλωση περισσότερης βιταμίνης C μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε 30% περισσότερο λίπος, σύμφωνα με έρευνα στο περιοδικό της American College of Nutrition. Ξεκινήστε σήμερα: Τρώτε τουλάχιστον τρεις μερίδες βιταμίνης C που θα βρείτε σε τρόφιμα όπως τα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο, το πεπόνι κ.α..
 
Πέμπτη
Πάρτε στο γυμναστήριο μαζί σας μια φίλη. Σύμφωνα με τον Tim Lohman, PhD, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, τα αποτελέσματα της άσκησης είναι πολύ καλύτερα όταν έχετε παρέα δεδομένου ότι δεν "τεμπελιάζετε" και δεν βιάζεστε να αλλάξετε χώρο.

Παρασκευή
Ένα μήλο την ημέρα, θα κάνει περισσότερα από το κρατήσει τον γιατρό πέρα. Μια πρόσφατη μελέτη στο American Journal of Clinical Nutrition προτείνει να ακολουθήστε το ουράνιο τόξο. Φάτε από όλες τις ομάδες χρώματων φρούτων και λαχανικών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσθέστε φρούτα στα δημητριακά σας, επιλέξτε για σνακ μήλα, και "φορτώστε" το μεσημεριανό σας πιάτο με σαλάτα διαφόρων ειδών

Σάββατο
Όταν είμαστε αγχωμένοι έχουμε την τάση να ψάχνουμε για μια γρήγορη διατροφική λύση. Σε αντίθεση, όταν είμαστε χαλαροί, δεν νιώθουμε έντονο το συναίσθημα της πείνας, τονίζει ο Ralph laforge, αθλητικός φυσιολόγος στο Duke University: «Οι άνθρωποι κάνουν καλύτερες επιλογές τροφίμων όταν είναι χαλαροί». Ξεκινήστε σήμερα: Αν βρίσκεστε σε κατάσταση στρες αποφύγετε να καταναλώσετε οτιδήποτε και προσπαθήστε να βρείτε χρόνο για χαλάρωση οπότε και να επιλέξετε πιο σωστά το πιάτο σας.

 






















Πηγή: myself.gr