current views are: 12

6 Ιουνίου 2017
Δημοσίευση07:49

Πανελλαδικές 2017: Αυτό είναι το θέμα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας στα ΕΠΑΛ

Στην Νέα Ελληνική Γλώσσα διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Ημερήσιων και Επαγγελματικών Λυκείων, καθώς και των Εσπερινών με ένα θέμα από το εκδοτικό έργο του Γιώργου Θεοτοκά και ασκήσεις πάνω στο συγκεκριμένο μάθημα.

Δημοσίευση 07:49’

Στην Νέα Ελληνική Γλώσσα διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Ημερήσιων και Επαγγελματικών Λυκείων, καθώς και των Εσπερινών με ένα θέμα από το εκδοτικό έργο του Γιώργου Θεοτοκά και ασκήσεις πάνω στο συγκεκριμένο μάθημα.

Στην Νέα Ελληνική Γλώσσα διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Ημερήσιων Επαγγελματικών Λυκείων, καθώς και των Εσπερινών με ένα θέμα από το εκδοτικό έργο του Γιώργου Θεοτοκά και ασκήσεις πάνω στο συγκεκριμένο μάθημα.

Διαβάστε εδώ το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τα ΕΠΑΛ

Αύριο Τετάρτη 7 Ιουνίου, τη σκυτάλη παίρνουν οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, που θα εξεταστούν επίσης στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Πάντως, τα μαθήματα προσανατολισμού και οι επιδόσεις των υποψηφίων σε αυτά θα είναι εκείνα που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό τις βάσεις. Έτσι, ιδιαίτερο βάρος αναμένεται να δοθεί στη Βιολογία από τους υποψήφιους που ενδιαφέρονται για τις ιατρικές σχολές, στην Ιστορία, για τους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών και τα Μαθηματικά και η Φυσική, για τους υποψηφίους που έχουν επιλέξει τον προσανατολισμό των Θετικών Σπουδών και εκείνον της Οικονομίας και Πληροφορικής.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι φέτος η διαδικασία των εξετάσεων είναι απλή, σε σχέση με την περυσινή «σπαζοκεφαλιά» της παράλληλης διενέργειας εξετάσεων με δύο συστήματα, λόγω της μετάβασης από το παλιό στο νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια.

Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων: Απλό και κλασικό το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας των ΕΠΑΛ

Ως ‘‘απλό και κλασικό’‘ χαρακτηρίζει το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τα ΕΠΑΛ το θέμα που ”έπεσε” σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση ”στους υποψήφιους ζητήθηκε να απαντήσουν ορισμένες απλές ερωτήσεις επεξεργασίας του κειμένου που συνδέονται άμεσα με την ύλη των εξετάσεων. Ενδιαφέρον έχει να παρατηρήσουμε ότι δεν επελέγη ερώτηση τύπου Σωστό – Λάθος στη Β1, αλλά ερώτηση ανάπτυξης”.

 


σχετικα αρθρα