Τι θα μπορούσε να συνδέει μια μυκηναϊκή πανοπλία με το σύγχρονο design; Η E-LA-WON κατάφερε να το κάνει πραγματικότητα. Σε μια εποχή μεγάλης ταχύτητας και πολλής πληροφορίας το marketing και το design είναι αναμφίβολα μια περίπλοκη τέχνη.

Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό και CEO της εταιρείας Ιωάννη Καμπούρη ‘’αναμφίβολα η συσκευασία είναι η πρώτη εντύπωση που κάνουν τα προϊόντα στους καταναλωτές, αφού κατά κύριο λόγο ψωνίζουν με το «μάτι». Αυτή παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή τους. Πρέπει λοιπόν να προσφέρουμε στο αγοραστικό κοινό καλαίσθητα και πρωτότυπα προϊόντα, τα οποία επάξια θα μπορούσαν ακόμη και να προβάλουν την χώρα μας και στο εξωτερικό’’. 

Όπως, επίσης, τόνισε ο ίδιος ‘’Τα προϊόντα του τόπου μας τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά μπορούν να περιβληθούν με στοιχεία του πολιτισμού μας. Τα προϊόντα E-LA-WONγια παράδειγμα έχουν πάρει σαν εμβλήματα τα ιδεογράμματα του ελαιολάδου, του μελιού και του δέντρου, ενώ το όνομά τους έρχεται από την γραμμική γραφή Β’, τον αρχαιότερο γνωστό ελληνικό γλωσσικό κώδικα. Επιπλέον, οι συσκευασίες μας έχουν βραβευτεί για το σχεδιασμό και την καινοτομία τους, καθώς φέρουν στοιχεία του υπέρλαμπρου Μυκηναϊκού πολιτισμού. Οι συσκευασίες αυτές έγιναν μάλιστα αντικείμενο μεταπτυχιακής μελέτης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (EXECUTIVE MBA του τμήματος Μάρκετινγκ), που τιμά ιδιαιτέρως την προσπάθεια της εταιρίας μας’’.

Στο πλαίσιο αυτό, το E-LA-WON κάνει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες. Μια από τις νεότερες και σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες είναι αυτή με τον Δημήτριο Κατσίκη, μοναδικό καλλιτέχνη, ερευνητή, μεταλλοτεχνίτη στην Ελλάδα που ασχολείται με τη δημιουργία πιστών αντιγράφων πανοπλιών και όπλων του 15ου αι. π.Χ και που αναβιώνει την τέχνη του μετάλλου μετά από 600 χρόνια. Δώσαμε την ευκαιρία στο μυκηναϊκό λάδι E-LA-WON να συναντήσει τους μυκηναϊκούς  θώρακες (ΤΟ-RA-KA), σε μια ιδιαίτερη φωτογράφιση των προϊόντων δίπλα σε αντίγραφο μυκηναϊκής πανοπλίας. Ο «υγρός χρυσός» της χώρας μας έδεσε αρμονικά με την χειροποίητη σφυρηλατημένη ιστορικότητα των σπαθιών (pa-ka-na), του κράνους (ko-ru-to), των επωμίων (e-po-mi-jo). Η πασίγνωστη «πύλη των Λεόντων» και η χρυσή προσωπίδα του Αγαμέμνονα στις συσκευασίες των ελαιολάδων E-LA-WON φωτίστηκαν κοντά στην ολόλαμπρη μπρούτζινη πανοπλία, δίνοντας ένα καλαίσθητο και εντυπωσιακό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Εξάλλου, όπως και ο ίδιος ο καλλιτέχνης αναφέρει, «… τόσο το Μυκηναϊκό Λάδι όσο και οι Μυκηναϊκές Πανοπλίες δεν αποτελούν παρά την διαχρονική KUROSO (χρυσή) ταυτότητα της Ελλάδος»!

Αξίζει να αναφέρουμε ότι κ. Κατσίκης θα συμμετάσχει στο μεγαλύτερο  Φεστιβάλ ζωντανής Ιστορίας και Ιστορικής Αναπαράστασης στο κόσμο“Times and Epochs”(Времена и Эпохи) που θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Ιουνίου στη Μόσχα υπό την Αιγίδα του Ρώσικου Υπουργείου Πολιτισμού, εκθέτοντας τα δημιουργήματά του και συμμετέχοντας με την 20μελή ομάδα «Κορύβαντες» σε εργαστήρια σχετικά με τη αρχαιοελληνική (Μυκηναϊκή-Αρχαϊκή-Κλασσική) γλυπτική, αγγειοπλαστική, μουσική, ζωγραφική αλλά και γαστρονομία. Χορηγός των παραπάνω δράσεων θα είναι η E-LA-WON, προσφέροντας τα κυριότερα προϊόντα της (ελαιόλαδο, μέλι και pesto) και στηρίζοντας την ελληνική αποστολή. 

Οφείλουμε να τονίσουμε ότι για πρώτη φορά συνδυάζεται ένα ελληνικό προϊόν με τον αρχαιολογικό τουρισμό εκτός Ελλάδος.