H προσεκτική διατροφή που έχεις ακολουθήσει όλο τον χρόνο σού έχει εξασφαλίσει μέχρι στιγμής τα καλύτερα αποτελέσματα. Είσαι έτοιμη πλέον να φορέσεις το μπικίνι σου και να εμφανιστείς με αυτοπεποίθηση στην παραλία, ωστόσο δεν παύεις να ανησυχείς μήπως προσθέσεις γρήγορα κιλά στη σιλουέτα σου. Δες τα καλοκαιρινά diet tips που μοιράζονται μαζί μας επτά διάσημες Ελληνίδες. Ενδιάμεσα σνακ και ένα καλό πρωινό είναι ο συνδυασμός που ακολουθεί η Μαρία Μπακοδήμου. «Τρώω πάντα ένα καλό πρωινό, το οποίο είναι είτε γάλα με δημητριακά είτε ένα τοστ. Κάνω ένα μόνο βασικό γεύμα την ημέρα, το οποίο παίρνω συνήθως το απόγευμα και είναι ψάρι (σαργός ή μαρίδα) με σαλάτα. Ωστόσο δεν παραλείπω τα ενδιάμεσα σνακ, τα οποία είναι είτε ένα σάντουιτς είτε φρούτα, όπως σταφύλι, καρπούζι και νεκταρίνια» εξηγεί η παρουσιάστρια του Star.

«Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να προσέξεις τη διατροφή σου το καλοκαίρι. Ωστόσο στις διακοπές μου προσπαθώ να αποφεύγω το βραδινό. Όταν είναι να φάμε σε εστιατόριο με την οικογένειά μου, προτιμάμε να πάμε το μεσημέρι και ποτέ το βράδυ. Η πιο συνηθισμένη επιλογή μου είναι ψάρι στη σχάρα με λαχανικά, χόρτα ή βλίτα» λέει η Ναταλία Δραγούμη.

Καθημερινή κολύμβηση, μόνο άσπρο κρέας και καθόλου τηγανητά είναι τα μυστικά της Παναγιώτας Βλαντή. «Τους τελευταίους τέσσερις μήνες έχω αφαιρέσει από τη διατροφή μου τα γαλακτομικά και τον καφέ. Η μέρα μου ξεκινάει πάντα με ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι. Κάνω δύο βασικά γεύματα την ημέρα. Ωστόσο το καλοκαίρι επιλέγω πιο στεγνές τροφές, δηλαδή φρούτα, λαχανικά και μόνο άσπρο κρέας (κοτόπουλο και ψάρι)» λέει η γνωστή ηθοποιός και συμπληρώνει: «Πίνω πολύ νερό και γυμνάζομαι καθημερινά με κολύμβηση και ασκήσεις pilates για μία ώρα. Από μικρή ηλικία αποφεύγω τα τηγανητά. Επιπλέον συχνά επισκέπτομαι την αισθητικό μου και κάνω μάσκες αποτοξίνωσης για το σώμα».

 
«Αν και το καλοκαίρι μού ανοίγει περισσότερο η όρεξη, διαπιστώνω ότι στεγνώνω. Ίσως σ’ αυτό βοηθάει το καθημερινό κολύμπι. Ξεκινάω την ημέρα μου πάντα με πρωινό, γάλα με δημητριακά. Επίσης, τρώω περισσότερα φρούτα (κεράσια και βερίκοκα), πίνω πολύ νερό και κάνω ένα μόνο βασικό γεύμα. Ωστόσο δεν περιορίζομαι στα φαγητά, δηλαδή επιλέγω και λαδερά και όσπρια, αλλά φυσικά μόνο ψητό κρέας, συνήθως κοτόπουλο» λέει η Ευαγγελία Αραβανή.











πηγή: περιοδικό ΟΚ