Ο Βέλγος φωτογράφος, Max Gyselinck, απαντά στην Ελένη Αυλωνίτου - χωρίς να την κατονομάζει -  για τις... ανοησίες περί photoshop όπως λέει.

Ο Max Gyselinck με ανάρτηση του στο Facebook μιλά για «τυχαίους πολιτικούς» που όπως αναφέρει «αντί να πάρουν μέτρα συνεχίζουν να χάνουν χρόνο κατηγορώντας εμένα και να αμφισβητούν την ακρίβεια της φωτογραφίας μου αντί να λαμβάνουν άμεσα μέτρα που θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχουν λάβει». 

Η ανάρτηση του έχει ως εξής:

Και μεταφρασμένη: 

«Για να σταματήσουν οι διαδόσεις, τα ανόητα και κακόβουλα σχόλια:

Η φωτογραφία που τράβηξα στις 20 Σεπτεμβρίου στην παραλία Εδέμ στο Παλαιό Φάληρο αποτυπώνει μια θλιβερή πραγματικότητα και τίποτα περισσότερο.

Ως φωτορεπόρτερ εργάζομαι με μια συγκεκριμένη ηθική, μια ηθική που δεν θα μου επέτρεπε ποτέ να παρέμβω ψηφιακά (προσθέτοντας/αφαιρώντας στοιχεία προκειμένου να παραποιήσω την αλήθεια) σε μια φωτογραφία που τράβηξα, εκτός από μικρές προσαρμογές στη φωτεινότητα ή το κοντράστ.

Με το να εφαρμόζω αυτή την ηθική αυτό σημαίνει για μένα ότι προσπαθώ να παραμένω ουδέτερος όσον αφορά τα γεγονότα και να τα παρουσιάζω όπως είναι.

Η αλήθεια είναι ότι είναι πιο εύκολο να επιτίθεσαι σε μια εικόνα από το να αναλαμβάνεις την ευθύνη για ένα καταστροφικό εγονός που υποτιμήθηκε από τη στιγμή που εκδηλώθηκε.

Είναι αλήθεια επίσης ότι μια παραλία κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας είναι ακόμα μολυσμένη και αποτελεί πιθανό κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία.

Είναι εξωφρενικό για μένα να βλέπω αυτούς τους τυχαίιους πολιτικούς να συνεχίζουν να χάνουν χρόνο κατηγορώντας εμένα και να αμφισβητούν την ακρίβεια της φωτογραφίας μου αντί να λαμβάνουν άμεσα μέτρα που θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχουν λάβει.

Θα παρακαλούσα όλους όσοι συναντούν τη φωτογραφία μου να αναλογιστούν τις συνέπειες αυτής της καταστροφής και την πιθανή επίπτωση στο περιβάλλον και τους ανθρώπους αντί να σχολιάζουν την εμφάνιση της γυναίκας που απεικονίζεται στην φωτογραφία και να την προσβάλουν για την επιλογή της να κάνει μια βουτιά αντί να κάτσει στην παραλία καταλήγοντας με πίσσα στο μισό σώμα της».