Bαθαίνει, ως φαίνεται, όλο και περισσότερο η κρίση ανάμεσα στους ιδιοκτήτες ταξί και το Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, καθώς και οι δύο πλευρές φαίνονται αμετακίνητες στις θέσεις τους, σχετικά με την απελευθέρωση του επαγγέλματος. Η Τρίτη χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα κρίσιμη, καθώς χιλιάδες ταξί από την επαρχία προγραμματίζουν να πορευτούν προς την Αθήνα, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να ενωθούν με τους συναδέλφους τους της Αττικής, οι οποίοι έχουν προαναγγείλει μεγάλη συγκέντρωση έξω και γύρω από τη Βουλή, τη στιγμή που ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης, θα εξηγεί στον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας του ΠΑΣΟΚ, όπου έχει κληθεί, την πολιτική, που ακολουθεί στο θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος.
Η συνεδρίαση του ΚΤΕ θα πραγματοποιηθεί στις 6 το απόγευμα.

Πάντως, ο κ. Ραγκούσης επιμένει στις θέσεις του, χαρακτηρίζει αδικαιολόγητες τις κινητοποιήσεις των επαγγελματιών αυτοκινητιστών και τους διαμηνύει να περιμένουν τις δικές του προτάσεις, πάνω στις οποίες θα αρχίσει ο διάλογος, όχι για το αν θα ανοίξει το επάγγελμα, ή μη, αλλά για το πώς θα εφαρμοστεί ό,τι είναι να εφαρμοσθεί.

Από την πλευρά τους οι ιδιοκτήτες ταξί,που συμπλήρωσαν μία εβδομάδα κινητοποιήσεων, δηλώνουν ανυποχώρητοι στις δικές τους θέσεις, καλούν τον κ. Ραγκούση να πάρει πίσω τις προτάσεις του για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους και να αρχίσει διάλογος από μηδενική βάση, με βασικό άξονα το Προεδρικό Διάταγμα, που είχε προωθήσει ο τέως υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας.

Εν τω μεταξύ, προσωπική επίθεση στο γενικό επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή εξαπέλυσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων, με αφορμή την προτροπή του τελευταίου προς το ελληνικό δημόσιο να υποβάλει αγωγές κατά των ιδιοκτητών ταξί, για διαφυγόντα κέρδη, από τις καταλήψεις στα διόδια και τα εκδοτήρια εισιτηρίων των αρχαιολογικών χώρων.

Σε ανακοίνωσή της η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α υποστηρίζει ότι ο κ. Ρακιντζής δεν έχει τη νομιμοποίηση να ασκεί τα καθήκοντά του, καθώς η θητεία του έχει λήξει από το Σεπτέμβριο του 2009 αλλά παραμένει στη θέση του, ασκώντας κανονικά τα καθήκοντά του.

Η Ομοσπονδία διερωτάται επίσης στα 7 χρόνια της θητείας του ο κ. Ρακιντζής σε πόσες και ποιές περιπτώσεις έπραξε το ίδιο για αντίστοιχες κινητοποιήσεις επαγγελματικών οργανώσεων ή σε διαδηλώσεις που είχαν, αναμφισβήτητα, πολύ βαρύτερο κόστος για το κοινωνικό σύνολο.

Στην ανακοίνωση προστίθεται επίσης ότι ο αγώνας των ιδιοκτητών ταξί σε όλη τη χώρα είναι καθαρά κλαδικός και ότι οι αποφάσεις που ακολουθεί ο κλάδος είναι ομόφωνες και προϊόν του Δ.Σ της Ομοσπονδίας και του κλαδικού συμβουλίου.