current views are: 2

28 Οκτωβρίου 2017
Δημοσίευση19:32

Δεμένα τα πλοία της γραμμής Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα την Τρίτη και την Τετάρτη

Οι ναυτεργάτες μεταξύ άλλων απαιτούν την άμεση κατάργηση του 35λέπτου που εφαρμόζεται αποκλειστικά και μόνο στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, την υπογραφή ΣΣΕ με αύξηση 3% στους μισθούς των πληρωμάτων, την καταβολή στα πληρώματα επιπλέον αμοιβής για όσες ώρες εργασίας περιλαμβάνονται στο νυκτερινό ωράριο.

Δημοσίευση 19:32’
ape mpe

Οι ναυτεργάτες μεταξύ άλλων απαιτούν την άμεση κατάργηση του 35λέπτου που εφαρμόζεται αποκλειστικά και μόνο στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, την υπογραφή ΣΣΕ με αύξηση 3% στους μισθούς των πληρωμάτων, την καταβολή στα πληρώματα επιπλέον αμοιβής για όσες ώρες εργασίας περιλαμβάνονται στο νυκτερινό ωράριο.

Σε νέα, 48ωρη αυτή τη φορά, απεργία θα προχωρήσουν οι ναυτεργάτες της Κέρκυρας την Τρίτη και την Τετάρτη, μετά τις άκαρπες συναντήσεις εκπροσώπων των σωματείων τους με τους πλοιοκτήτες, αλλά και τους αρμοδίους του υπουργείου Ναυτιλίας.

Λόγω της απεργίας θα μείνουν δεμένα τα πλοία, ανοιχτού και κλειστού τύπου, στα λιμάνια της Κέρκυρας και της Ηγουμενίτσας.

Οι ναυτεργάτες απαιτούν την άμεση κατάργηση του 35λέπτου που εφαρμόζεται αποκλειστικά και μόνο στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, την υπογραφή ΣΣΕ με αύξηση 3% στους μισθούς των πληρωμάτων, την καταβολή στα πληρώματα επιπλέον αμοιβής για όσες ώρες εργασίας περιλαμβάνονται στο νυκτερινό ωράριο, να αναφέρεται γραπτώς ότι τις ημέρες αργίας, το Σάββατο και την Κυριακή η απασχόληση να είναι συνεχής και να μην επιδέχεται διακοπή, να αναφέρεται επίσης ότι η τελευταία συλλογική σύμβαση εργασίας θα είναι σε ισχύ, αν κατά την ημερομηνία λήξης της δεν έχει υπογραφεί νέα, ενώ ζητούν στα πλοία ανοικτού τύπου με πλήρωμα μηχανοστασίου δύο μηχανικούς να προστεθεί και ένας μαθητευόμενος μηχανής, και να στελεχωθούν επιπλέον τα κυλικεία των πλοίων ανοικτού τύπου κατά τη θερινή περίοδο.

Μεταξύ των αιτημάτων των ναυτεργατών είναι και η αλλαγή του νόμου περί ακινησιών πλοίων ανοικτού ή κλειστού τύπου και επάνδρωση των πλοίων στις ακινησίες για συντήρηση κουβέρτας και μηχανοστασίου.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


σχετικα αρθρα