Θα μπορούσε να είναι σενάριο κινηματογραφικής ταινίας, ένα success story με σφραγίδα αμιγώς ελληνική.

Ο λόγος για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι και την αλματώδη πορεία του τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, αλλά και ανά τον κόσμο: Το νερό που ξεκίνησε από τα ορεινά χωριά της Ηπείρου, με οδηγό του μια οικογένεια που λιθαράκι - λιθαράκι έχτισε μια ολόκληρη βιομηχανία πάνω στη δροσιά του και τώρα κατορθώνει να κατακτήσει την Ευρώπη, αλλά και πολλές χώρες σε όλο τον πλανήτη με εφόδιο, τι άλλο; την φρεσκάδα και την αγνότητα του πιο σημαντικού αγαθού στη ζωή μας: του νερού! 

Αυτή η φρεσκάδα και η αγνότητα επικοινωνήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο πρόσφατα σε χιλιάδες επιχειρηματίες και εμπόρους από όλο τον κόσμο στην Μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών, την Anuga, που λαμβάνει κάθε χρόνο χώρα στην Κολωνία

Eκεί όπου η επιχειρηματικότητα συναντά την καινοτομία σε ό,τι πιο ιδιαίτερο υπάρχει στον τομέα των τροφίμων και των ποτών και την ιδέα, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι έκανε μια δυναμική παρουσίαση, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι η Ελλάδα και η υγιής επιχειρηματικότητα μπορεί να αφήνει ισχυρό αποτύπωμα και στο εξωτερικό. 

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι αναδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο και από ένα ιδιαίτερο εκθεσιακό περίπτερο:  Με μια πρωτοποριακή εμφάνιση, προσαρμοσμένη στα δεδομένα του εξωτερικού, με μοντέρνα και minimal αισθητική και design, μια εμφάνιση που ‘’θύμιζε’’ σε κάθε πόντο Ελλάδα.

Μαζί με την έμπειρη επικοινωνιακή ομάδα το περίπτερο της Anuga ήταν ο καλύτερος ''οδηγός'' για την διείσδυση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Ζαγόρι προκειμένου να παρουσιαστεί σε 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες.

Όλο και περισσότεροι ξεδιψούν με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι: Αύξηση των πωλήσεων το πρώτο οκτάμηνο του 2017

Η εξαιρετική παρουσία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Ζαγόρι στην Anuga έρχεται να ‘’δέσει’’ με τον καλύτερο τρόπο την πολύ καλή πορεία του και το 2017, οπότε και ακόμα περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν να ξεδιψάσουν με αυτό και να γευτούν τα πλεονεκτήματά του. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, η εταιρεία ανέβασε ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις της, έχοντας επιτύχει μεγάλες συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό. 

Εξάλλου, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι είναι το νερό που εμπιστεύονται περισσότερο οι Έλληνες, για εκείνους και τις οικογένειές τους και είναι εκείνοι που το ανέδειξαν στο πρώτο μεταλλικό νερό σε πωλήσεις για τους πρώτους οκτώ μήνες του 2017, κατορθώνοντας αύξηση μεριδίου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%.