current views are: 8

17 Νοεμβρίου 2017
Δημοσίευση08:08

Eξαιρετική η παρουσία της E-LA-WOΝ στην Αnuga: Άνοιγμα σε νέες αγορές και συνεργασίες

Την ίδια στιγμή και τα βραβευμένα μονοποικιλιακά μέλια της E-LA-WON κέρδισαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών.

Δημοσίευση 08:08’

Την ίδια στιγμή και τα βραβευμένα μονοποικιλιακά μέλια της E-LA-WON κέρδισαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών.

Mε νέες συνεργασίες και άνοιγμα σε καινούριες αγορές αποχώρησε από την Κολωνία η E-LA-WON. 

Στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων και ποτών ANUGA 2017 η εταιρία E-LA-WON έδωσε έμφαση σε μια «νέα αγορά» αυτή των healthy foods, η οποία επιδεικνύει τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία της τάξεως του 15% και εκτιμάται οτι έως το 2021 θα φτάσει τα 52 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας το φρέσκο Αγουρόλαδο Green Fresh.

Από τις ελάχιστες εταιρίες που παρουσίασαν καινούργια συγκομιδή ελαιολάδου και σε συνδυασμό με τις Χρυσές βραβεύσεις του Health Claim (ισχυρισμό υγείας) δημιούργησε μια «εκρηκτική» ανάγκη για ζήτηση, πραγματοποιώντας μάλιστα ένα δυναμικό άνοιγμα σε νέες άγορες του πρώην Ανατολικού μπλοκ και συγκεκριμένα στην Πολωνία και τη Ρουμανία.

Την ίδια στιγμή, τα βραβευμένα μονοποικιλιακά μέλια της E-LA-WON κέρδισαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών της Άπω Ανατολής με άμεσες συμφωνίες. 
Επιπρόσθετα, τα fine flavor pesto της E-LA-WON κέντρισαν το ενδιαφέρον των Γερμανικών εισαγωγικών εταιριών κι αλυσίδων λιανικής.

Παρών στην έκθεση, ο αεικίνητος Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ιωάννης Καμπούρης, ο οποίος συναντήθηκε με εκπροσώπους και εμπορικούς επισκέπτες αρκετών χωρών, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ήδη έντονης εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρίας και θέτοντας ως στόχο την προσέλκυση νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.

Σε μια έκθεση με 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες, κύρια επιδίωξη της E-LA-WON ήταν η προώθηση των Premium και Luxury προϊόντων της, κάτι που έγινε πραγματικότητα.

 


σχετικα αρθρα