current views are: 7

1 Δεκεμβρίου 2017
Δημοσίευση18:57

Σε λάθος θέση και χωρίς όργανα το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης

Μόνο ένας αεροδιάδρομος και η συντήρησή του «παγώνει» τα δρομολόγια 

Δημοσίευση 18:57’

Μόνο ένας αεροδιάδρομος και η συντήρησή του «παγώνει» τα δρομολόγια 

Σχεδόν….χωράφι είναι ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας, το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Το συγκεκριμένο αεροδρόμιο διαθέτει μόνο έναν αεροδιάδρομο για τις προσγειώσεις και απογειώσεις των αεροσκαφών.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, μια…λακούβα σε αυτόν τον αεροδιάδρομο κατέστησε αναγκαίες τις εργασίες συντήρησης. Έτσι, τα αεροσκάφη αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τον βοηθητικό τροχόδρομο που είναι πιο στενός και καθιστά δύσκολο το έργο των πιλότων.

Όλα αυτά, σε ένα αεροδρόμιο που βρίσκεται σε λάθος θέση, βορρά των καιρικών συνθηκών και της ομίχλης.

Όπως λέει στο Newpost ο έμπειρος Μανώλης Πατέστος πρώην πρόεδρος Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας: «Πάντα με τον καιρό αυτό το αεροδρόμιο είχε προβλήματα. Η γεωγραφική του θέση είναι προβληματική. Είναι και άλλα αεροδρόμια, όπως τον Ιωαννίνων και της Κέρκυρας που έχουν θέματα με την ομίχλη. Πρέπει να σηκωθεί ο ήλιος για να μπορεί να προσγειωθεί ή να απογειωθεί ένα αεροπλάνο. Κάποια αεροδρόμια έχουν ηλεκτρονικά συστήματα που όταν και όταν το αεροπλάνο έχει την ανάλογη τεχνολογία μπορεί να προσγειωθεί με μηδέν ορατότητα. Δεν ξέρω αν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει αυτό το σύστημα».

Ο Οδυσσέας Μαργέτος είναι επί χρόνια ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας και συνδικαλιστής. Όπως μας εξηγεί, γίνεται ένα έργο στον κυρίως αεροδιάδρομο του αεροδρομίου που είναι αναγκαίο για την ασφάλεια των πτήσεων, όμως δεν υπάρχει άλλος αεροδιάδρομος στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο. «Το θέμα είναι να τελειώσουν γρήγορα οι εργασίες. Τα αεροπλάνα που έρχονται προσγειώνονται στον τροχόδρομο που είναι πιο στενός», εξηγεί, ενώ συμπληρώνει πως στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο δεν υπάρχει το ραδιοσύστημα ασφαλούς προσγείωσης που θα διευκόλυνε την προσγείωση των αεροσκαφών χωρίς ορατότητα.


σχετικα αρθρα