current views are: 8

10 Μαΐου 2018
Δημοσίευση14:58

ΔΕΗ για αλαλούμ με ΕΛΤΑ: Πώς δεν θα χάσουν οι πελάτες την έκπτωση συνέπειας 15%

Συστάσεις προς τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν POS για την αποπληρωμή του λογαριασμού

Δημοσίευση 14:58’

Συστάσεις προς τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν POS για την αποπληρωμή του λογαριασμού

Διευκρινίσεις για τις πληρωμές λογαριασμών μέσω των ΕΛΤΑ δίνει η ΔΕΗ μετά το αλαλούμ που προέκυψε με την παρακράτηση πόρων από τα Ταχυδρομεία. Η ΔΕΗ, σε ανακοίνωσή της παραθέτει τον τρόπο με τον οποίο ο πελάτης δεν θα χάσει την έκπτωση συνέπειας 15% ενώ συστήνει στους καταναλωτές να πληρώνουν τους λογαριασμούς με ηλεκτρονικό τρόπο.

Ειδικότερα, η ΔΕΗ τονίζει πως από το αλαλούμ με τα ΕΛΤΑ, έχει και η ίδια υποστεί απώλειες και άλλες δυσμενείς επιπτώσεις καθώς, «έχει αυξηθεί σημαντικά η προσέλευση στα καταστήματά της με συνέπεια τη δημιουργία προβλημάτων στην εξυπηρέτηση αλλά και στο προσωπικό».

Ταυτόχρονα, βεβαιώνει τους καταναλωτές ότι «από την πρώτη στιγμή προσπάθησε να επιλύσει το πρόβλημα με στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πελατών της και βέβαια την προάσπιση των συμφερόντων της, εξαντλώντας παράλληλα τα περιθώρια διαλόγου και καλής θέλησης έναντι μιας εμβληματικής επιχείρησης όπως τα ΕΛΤΑ. Ελπίζουμε ότι με την παρέμβαση όλων των αρμοδίων πλευρών το πρόβλημα θα διευθετηθεί σύντομα. Τονίζεται ότι τα ΕΛΤΑ, βάσει νόμου και διαθέτοντας την απαιτούμενη άδεια είναι «εισπρακτικό ίδρυμα». Αυτό σημαίνει ότι εισπράττει αυτοδίκαια τους λογαριασμούς και της ΔΕΗ, όπως και άλλων φορέων χωρίς να χρειάζεται ειδική σύμβαση προς τούτο».

Τονίζει σε αυτό το πλαίσιο, πως από ήδη έχει μεριμνήσει ώστε η πελάτες της να μην υφίστανται καμία οικονομική ζημιά και σημειώνει πως «με την προσκόμιση στα καταστήματά μας της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ, το θέμα τακτοποιείται οπότε αφενός δεν γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15%, η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό».

«Εναπόκειται στους ίδιους τους πελάτες μας να επιλέγουν τα ΕΛΤΑ ή όποιον άλλο φορέα επιθυμούν για την εξόφληση των λογαριασμών τους. Από την πλευρά μας τους συστήνουμε και τους καλούμε να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, χωρίς χρέωση, και βέβαια με απόλυτη σιγουριά και χωρίς καμία ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου.  Σε κάθε περίπτωση, παρά το γεγονός ότι η ΔΕΗ δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη, ζητάμε συγνώμη από τους συνεπείς πελάτες μας για την ταλαιπωρία που υφίστανται, και τους καλούμε να προσέρχονται στα καταστήματά μας με κατανόηση και βεβαιότητα ότι το πρόβλημά τους θα τακτοποιηθεί», καταλήγει η ΔΕΗ.


σχετικα αρθρα