Μπορεί εν μέσω της οικονομικής κρίσης οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού να αναγκάστηκαν να διορθώσουν αρκετά "στραβά", όπως αναγνωρίζει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) σε σχετική ανακοίνωσή του, αλλά και φέτος δεν έλειψαν οι καταγγελίες και τα παράπονα αναφορικά με τις υπηρεσίες που παρασχέθηκαν σε ταξιδιώτες, κατά τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Ειδικότερα, στο διάστημα από την 1η Ιουλίου μέχρι και τον Δεκαπενταύγουστο, 154 πολίτες απευθύνθηκαν στο ΚΕΠΚΑ, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους σχετικά με τις τουριστικές υπηρεσίες. Σύμφωνα με το κέντρο, η πλειοψηφία των παραπόνων- καταγγελιών αφορούσε τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα (84 προβλήματα) και ακολούθησαν: τα αεροπορικά ταξίδια (24 προβλήματα), τα οργανωμένα ταξίδια (22 προβλήματα) και η ακτοπλοΐα (12 προβλήματα).

Δύο καταγγελίες έγιναν για ενοικιάσεις αυτοκινήτων και οι υπόλοιπες δέκα περιπτώσεις αφορούσαν, μεταξύ άλλων, σε υπερβολικές τιμές (ξαπλώστρες, ποτά, νερά, αναψυκτικά κτλπ), παραβίαση αγορανομικών διατάξεων σε χώρους εστίασης, καταπάτηση του αιγιαλού και δυσκολίες στην πρόσβαση των καταναλωτών στη θάλασσα, χρεώσεις αλκοολούχων ποτών ως φαγητό και διαμαρτυρίες για ταλαιπωρία από απεργίες.

 Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, μπορεί να υπήρξε μείωση στα παράπονα και τις καταγγελίες σε σχέση με πέρυσι, αλλά μια παράμετρος που ενδεχομένως δικαιολογεί αυτή την κατάσταση είναι το γεγονός ότι φέτος ταξίδεψαν λιγότεροι πολίτες, λόγω του μειωμένου οικογενειακού προϋπολογισμού για τους περισσότερους.