Οι ήρωες της Disney επιστρέφουν στο προσκήνιο δανείζοντας τα χαρακτηριστικά τους σε ρούχα και αξεσουάρ με τη σφραγίδα κορυφαίων οίκων πολυτελείας. Ο κατάλογος των εταιρειών που έχουν συνεργαστεί τα τελευταία χρόνια με την Walt Disney είναι μακρύς και εντυπωσιακός. Σημειώστε! Dolce & Gabbana, Jean-Charles de Castelbajac, Iceberg, Neil Barrett, Manish Arora, Hayden-Harnett και Pinko από τον χώρο της μόδας. Chopard -η σειρά με τον Μίκυ που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο από τον γνωστό οίκο ωρολογοποιίας αναμένεται με ενθουσιασμό- και Mawi -τα κοσμήματα που προτιμούν η Ριάνα και η Σαμάνθα Κάμερον- από το χώρο της κοσμηματοποιίας. Οσο για την αγορά του επίπλου και της εσωτερικής διακόσμης, το όνομα της Cappelini αρκεί για να δηλώσει την έκταση του φαινομένου. Και σαν να μην έφταναν όλοι αυτοί, ο Tommy Hilfiger ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη μια συλλεκτική κολεξιόν για παιδιά με τίτλο «Meet the Disney family». Ομως πως εξηγείται η διαρκής έλξη που ασκούν οι ήρωες της Disney, παλιοί και νέοι, στους σχεδιαστές; Σύμφωνα με την Μάουι Κέιβομ, δημιουργό της επιτυχημένης εταιρείας κοσμημάτων Mawi, οι ήρωες της Disney είναι αγαπητοί σε όλους, ανεξαρτήτως φυλετικής προέλευσης, θρησκευτικών πεποιθήσεων, ηλικίας και φύλου. Η συνεργασία με την Disney αποτελεί λοιπόν μοναδική ευκαιρία για να γίνει μια φίρμα γνωστή. Οσο για την Disney, οι συνεργασίες με οίκους μόδας αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ που επιτρέπει στην εταιρεία να ανανεώνει διαρκώς την εικόνα της ώστε να συμβαδίζει με τα σύγχρονα ρεύματα. Οπως δηλώνει άλλωστε ο αντιπρόεδρος για θέματα καταναλωτικών προιόντων στην Ευρώπη, Μαρκ Λόου, στους στόχους του περιλαμβάνεται η συνεργασία στο μέλλον με τον Μαρκ Τζέικομπς και τον Louis Vuitton.




Πηγή: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΥΝΑΙΚΑ