ΕΛΛΑΔΑ

Εκκλησία: Η απάντηση του Μεσσηνίας για την «Ακροδεξιά τζιχάντ» και οι βολές κατά του Ιωαννίνων

του Σωτήρη Τζούμα - Δημοσίευση 26 Νοεμβρίου 2018, 07:47 / Ανανεώθηκε 26 Νοεμβρίου 2018, 09:58
Εκκλησία: Η απάντηση του Μεσσηνίας για την «Ακροδεξιά τζιχάντ» και οι βολές κατά του Ιωαννίνων
Facebook Twitter Whatsapp

«Λίγο ακόμα και σε λίγο θα μπορούμε να ομιλούμε και να γράφουμε μετά βεβαιότητας για την μετά Ιερώνυμο εποχή».

Δεν αφήνει τίποτα αναπάντητο ο Σεβ. Μεσσηνίας Χρυσόστομος, από τα πυρά που δέχεται από συγκεκριμένο Ιεράρχη του περιβάλλοντος του Αρχιεπισκόπου με τον οποίο δεν έχει τις καλύτερες σχέσεις, αλλά και από τον φιλοκυβερνητικό Τύπο εξαιτίας των θέσεων που εκφράζει για το θέμα που ανέκυψε μετά την ... ιστορική συμφωνία - φιάσκο,  μεταξύ Ιερωνύμου και Τσίπρα.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας για τον εορτασμό της Αγίας Αικατερίνης στην Καλαμάτα, ο Σεβ. Μεσσηνίας Χρυσόστομος σε δήλωση στην κάμερα του  Arxon.gr τοποθετήθηκε σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Documento με τίτλο: "Ακροδεξιά τζιχάντ κατά Παυλόπουλου και Ιερωνύμου".

Το δημοσίευμα αναφέρεται σε έξι σκληροπυρηνικούς Ιεράρχες μεταξύ αυτών και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, οι οποίοι αντιδρούν στη Συμφωνία Εκκλησίας – Πολιτείας, εξυπηρετώντας, όπως υποστηρίζει το ρεπορτάζ, τα συμφέροντα ακραίου πολιτικού λόγου.

Ο κ. Χρυσόστομος απαντώντας σε ...«ορισμένους δημοσιογραφίσκους», όπως χαρακτηριστικά είπε, «οι οποίοι τον χαρακτηρίζουν μεταξύ των άλλων Μητροπολιτών τζιχαντιστή, χρυσαυγίτη και ακροδεξιό», υποστήριξε ότι «είναι πράξη θυσίας και προσφοράς να αγωνίζεται κανείς για τα δίκαια του Ιερού Κλήρου».

"Οι κύριοι αυτοί θεωρούν ότι δεν είναι προοδευτισμός να είσαι παπαδοπατέρας, αλλά επιδιώκουν να αναφέρουν τον προοδευτισμό με την έννοια του παπαδοφάγου" κατέληξε.

Με την τελευταία ατάκα του απάντησε και στον Σεβ. Ιωαννίνων Μάξιμο ο οποίος είχε βγει στην ΕΡΤ και τον χαρακτήρισε για τις θέσεις του ως παπαδοπατέρα. 

-«Είχαμε τους εργατοπατέρες και τώρα έχουμε και τους παπαδοπατέρες και αναφέρομαι στον Άγιο Μεσσηνίας και αυτά που υποστηρίζει», είχε πει μεταξύ άλλων ο Σεβ. Ιωαννίνων.

Και ο Σεβ. Μεσσηνίας δεν τον άφησε χωρίς απάντηση.

Όπως αντιλαμβάνεται και ο πλέον ανυποψίαστος περί τα συμβαίνοντα στην Εκκλησία αναγνώστης, το θέμα της συμφωνίας άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου και ξεκαθαρίζεται πλέον το τοπίο των σχέσεων και των συμμαχιών εντός της Ιεραρχίας. Λίγο ακόμα και σε λίγο θα μπορούμε να ομιλούμε και να γράφουμε μετά βεβαιότητας για την μετά Ιερώνυμο εποχή.