Δέκα εύκολες τεχνικές για να βρεις την ηρεμία σου και να διώξεις μακρυά το καθημερινό άγχος, που χαλάει την σωματική και ψυχική σου ευεξία. Ο ήχος από το εκνευριστικό ξυπνητήρι, τα mails που περιμένουν απάντηση, η κίνηση στους δρόμους, οι απεργίες, τα πενιχρά οικονομικά, οι ατελείωτες υποχρεώσεις και άλλοι δεκάδες λόγοι φτάνουν το στρες σου στο κόκκινο! Επειδή κάποια προβλήματα λύνονται ενώ άλλα συνεχώς επιδεινώνονται, αυτό που σίγουρα μπορείς να κάνεις είναι να θωρακιστείς σωστά ακολουθώντας τις 10 απλές τεχνικές.

1. Πάρε μια ανάσα: Εάν την ώρα που νιώθεις το κεφάλι σου να σπάει και είσαι έτοιμη να εκραγείς, σταματήσεις για δευτερόλεπτα και πάρεις μια βαθιά ανάσα, η ένταση θα εκτονωθεί όπως οι ατμοί που βγάζει μια χύτρα που βράζει. Πάρε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη και βγάλε τον αέρα αργά από το στόμα. Εάν χρειάζεται, επανάλαβε ακόμα μία φορά.

Extra tip: Μπορείς να κατεβάσεις στο smart phone σου το application “Breathing Zone” και να ακολουθήσεις τις οδηγίες.

2. Γλυκεία χημεία: Η σοκολάτα σε ηρεμεί αυξάνοντας τα επίπεδα των νευροχημικών ουσιών στον εγκέφαλό σου. Λίγα κομματάκια απόλαυσης κάθε μέρα δεν επηρεάζουν την ένδειξη της ζυγαριάς σου αλλά σίγουρα κατευνάζουν την ένταση.

3. Δοκίμασε λίγη γιόγκα: Ακόμα και αν δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ γιόγκα στη ζωή σου, μπορείς να κάνεις την ακόλουθη άσκηση που θα σε βοηθήσει: Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στην ίδια ευθεία με τους ώμους σου και ακούμπησε το πίσω μέρος του σώματός σου στον τοίχο. Σκύψε μπροστά, δέσε τα χέρια σου μεταξύ τους και άσε το κεφάλι σου να αιωρείται, αναπνέοντας αργά.

4. Η δύναμη του να λες «Όχι»: Είναι δύσκολο όσο και λυτρωτικό. Αντί να παλεύεις με τον εαυτό σου κατηγορώντας τον γιατί ανέλαβες (πάλι) κάτι που απευχόσουν, βρες τη δύναμη να αρνηθείς.

5. Κάνε το καλό: Η εθελοντική εργασία, και γενικότερα η προσφορά, έχουν τη μαγική ιδιότητα να σου ανταποδίδουν θετική ενέργεια, πληρότητα και χαρά. Εντόπισε έναν σύλλογο, μια οργάνωση ή ακόμα και μια κοινωνική ομάδα της περιοχής σου και αφιέρωσε λίγο χρόνο μέσα στη βδομάδα σε ανθρώπους που σε έχουν ανάγκη.

6. Πες το με ένα φιλί: Ένα παθιασμένο φιλί με τον σύντροφό σου μπορεί να σε γεμίσει ευεξία και να σου μειώσει το stress. Αυτή η μικρή ζάλη που θα νιώσεις μεταφράζεται σε ορμόνες που μόλις ενεργοποιήθηκαν με στόχο να σε κάνουν να νιώσεις όμορφα.

7. Γίνε ανταγωνιστική: Δεν χρειάζεται να μεταμορφωθείς σε αδίστακτη Κρουέλα του γραφείου! Βγάλε καλύτερα όλη σου την ένταση σε ένα video game ή σε ένα παιχνίδι τέννις και αμέσως μετά θα νιώθεις λιγότερο στρεσαρισμένη (και πιθανόν πανέτοιμη να αντιμετωπίσεις την υπαρκτή Κρουέλα στη δουλειά).

8. Κάνε ατμόσφαιρα: Ένα κερί λεβάντας έχει τη δύναμη να σε ηρεμεί όταν ζεις μια τρελή μέρα. Οι χαλαρωτικές ιδιότητες της λεβάντας είναι θαυματουργές, για αυτό εξάλλου προτείνεται και για τις περιπτώσεις αϋπνίας.

9. Ώρα για απόδραση: Και μόνο η οργάνωση μιας εκδρομής είναι ικανή να σου φτιάξει τη διάθεση και να σε κάνεις να "ταξιδεύεις" ήδη. Αν οι εκδρομές και τα ταξίδια δεν μπορούν να ενταχτούν στο πρόγραμμά σου, δοκίμασε τη νοερή φυγή. Όταν νιώθεις πιεσμένη, κλείσε τα μάτια και ταξίδεψε σε ένα μέρος ή μια κατάσταση που σε ηρεμεί. Ζήσε για λίγο μέσα σε αυτή τη μικρή φαντασίωση που θα σε κάνει να νιώσεις ήρεμη και χαλαρή.

10. Αχ, κουνελάκι: Σκυλάκι, γατάκι ή κουνελάκι; Απόκτησε έναν τριχωτό φίλο, φρόντισέ τον και διώξε το stress. Λέγεται πως το 95% του πληθυσμού στην Αμερική θεωρεί πως το να χαϊδεύει το κατοικίδιο ζώο του είναι πιο χαλαρωτικό από το να ακούει μουσική, να βλέπει τηλεόραση ή να διαβάζει ένα βιβλίο.








Πηγή: stylista.gr