Δεκάδες πούλμαν, τα οποία θα μεταφέρουν ταξιτζήδες από όλη την Ελλάδα, αναμένεται να φτάσουν σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Οι ταξιτζήδες θα συναντηθούν στο Ιβανώφειο στις 3.30 το μεσημέρι, θα ακούσουν τους εκπροσώπους τους και γύρω στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν πορεία προς το συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης». «Η συγκέντρωσή μας θα είναι πολύ μεγάλη, καθώς αναμένεται να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 4.000 άτομα. Τα μηνύματα που έχουμε είναι ότι έρχονται συνάδελφοί μας από όλη την Ελλάδα, από την Κρήτη και την Πελοπόννησο μέχρι τον Εβρο. Μόνον από την Αθήνα περιμένουμε περισσότερα από 20 πούλμαν», σημειώνει στον «Αγγελιοφόρο» ο γραμματέας του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης.

«Η συγκέντρωση αυτή αποτελεί την αρχή των κινητοποιήσεών μας. Το σχέδιο νόμου του Ραγκούση είναι απαράδεκτο και δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις του υπουργού, ο οποίος δε θέλει να υπάρχει μικρομεσαίος αυτοκινητιστής», αναφέρει ο αντιπρόεδρος του «Ερμή», Δημήτρης Καρατάκης, προαναγγέλλοντας κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Εν αναμονή

Οι ταξιτζήδες αναμένουν με αγωνία τη συνεδρίαση του ΚΤΕ Μεταφορών, την ερχόμενη Τρίτη, για να δουν τι στάση θα κρατήσουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που μετέχουν στο όργανο. Στην προηγούμενη συνεδρίαση, που είχε γίνει στο τέλος Ιουλίου, οι βουλευτές είχαν ασκήσει κριτική στους χειρισμούς του Γιάννη Ραγκούση. Οι αυτοκινητιστές αναμένουν να δουν αν οι βουλευτές θα κρατήσουν την ίδια στάση και αν θα παραμείνουν πιστοί στις θέσεις που είχαν διατυπώσει τον Ιούλιο ή αν θα αλλάξουν ρότα μετά την έγκριση του σχεδίου νόμου από το Υπουργικό Συμβούλιο.

Το απορρίπτουν

Οι ταξιτζήδες, πάντως, απορρίπτουν συνολικά το σχέδιο νόμου του Γιάννη Ραγκούση. «Τρία είναι τα βασικά σημεία που μας καίνε. Πρώτον, ο υπουργός σκοπεύει να βάλει τέλος στις μεταβιβάσεις των ταξί. Ομως εμείς τα ταξί τα πληρώσαμε, είναι στην κατοχή μας και δεν είναι δυνατό να μας τα πάρει πίσω, καθώς αποτελούν περιουσιακό μας στοιχείο. Δεύτερον, διαφωνούμε κάθετα με το θέμα της έδρας των ταξί. Συγκεκριμένα, ο υπουργός θέλει όλος ο νομός να αποτελεί μία έδρα. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, τα ταξί από π.χ. την Ασπροβάλτα ή τα Κουφάλια θα έρθουν να δουλέψουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης και τα χωριά θα μείνουν χωρίς ταξί. Εμείς θέλουμε οι έδρες να διατηρηθούν. Τρίτον, η έκδοση νέων αδειών, με ένα απλό παράβολο, χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια, είναι ανεξέλεγκτη. Γι' αυτό και διαφωνούμε», εξηγεί ο κ. Λεοντιάδης.

Απώλεια περιουσίας

Καταλήγοντας, ο γραμματέας του «Ερμή» επισημαίνει ότι, αν το νομοσχέδιο ψηφιστεί, τότε στην πράξη οι ταξιτζήδες θα χάσουν τη δουλειά και την περιουσία τους. «Αν τα περίπου 2.000 ταξί που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη γίνουν ξαφνικά 4.000, δε θα υπάρχει μεροκάματο για κανέναν. Ταυτόχρονα, θα έχουμε χάσει και το ταξί, που αποτελεί περιουσιακό μας στοιχείο», υπογραμμίζει.



ΠΗΓΗ: ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
TAGS