Είσαι γυναίκα, εργαζόμενη, χωρίς καθόλου χρόνο για χάσιμο και ελάχιστο χρόνο για να προσέχεις τη γραμμή σου; Χαλάρωσε! Μπορείς να τα κάνεις όλα χωρίς να είσαι η Wonder Woman! Δεν είναι μυστικό ότι αρκετές γυναίκες τσιμπάνε ένα μικρό σνακ ενώ βρίσκονται στο γραφείο. Το μυστικό είναι ότι ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές δεν θα μετανιώσεις ποτέ ξανά που το έφαγες!
   
- Δημητριακά: τα βρίσκεις παντού, από σιτάρι, βρώμη και ότι άλλο είδος υπάρχει. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σε γεμίζουν ενέργεια και ανεβάζουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Tip: Πρόσθεσε το γάλα στο γραφείο για να αποφύγεις ατυχήματα!

- Τσάι όχι καφές: Νιώθεις ότι από στιγμή σε στιγμή θα κοιμηθείς πάνω στο γραφείο; Προτίμησε τσάι αντί για καφέ, έχει λιγότερη καφεΐνη αλλά αρκετή για να σε ξυπνήσει.

Tip: Δοκίμασε το τσάι με μέντα για καλύτερη διαύγεια.

- Έχεις όρεξη για κάτι αλμυρό; Φάε ποπ κορν αντί για πατατάκια. Είναι γεμάτο φυτικές ίνες και μπορείς να το μοιραστείς με τους συναδέλφους σου.

Tip: Αν είναι σπιτικό ακόμη καλύτερα!
   
- Απόλαυσε καρπούς, ξηρούς όχι των κόπων σου. Πλούσιoι σε ίνες και καλά λίπη, ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, μπορούν να σε γεμίσουν ενέργεια και να ξεγελάσουν τη λιγούρα.

Tip: Μια χούφτα καρποί είναι αρκετοί, μην το παρακάνεις!

- Energybars: Οι μπάρες δημητριακών έχουν πολλά καλά συστατικά και μπορούν να ικανοποιήσουν το στομάχι σου μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Tip: προτίμησε αυτά με τα φρούτα για περισσότερη ενέργεια!

- Μήλο μου πράσινο, κατά προτίμηση. Τα μήλα είναι υγιεινά, σε γεμίζουν ενέργεια χωρίς πολλές θερμίδες και είναι γευστικότατα. 

Tip: Αυτά της λαϊκής αγοράς είναι γευστικότερα και φθηνότερα!

- Μαύρη σοκολάτα. Ναι, μπορείς να φας σοκολάτα!  Δυο τρία κομματάκια, όχι ολόκληρη!  Βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και σε κάνει ευτυχισμένη αυξάνοντας την σεροτονίνη στον εγκέφαλο!

Tip: Αν τη φας ολόκληρη πάει χαμένος όλος ο κόπος που έχεις κάνει μέχρι τώρα!

 

 

πηγή: BeMary.com