Τα μάτια σας δεν χρειάζεται να «ψωνίσουν». Κάντε ότι είναι δυνατό για να αποφύγετε τις σακούλες. * Πηγαίνετε νωρίς για ύπνο για να αποφύγετε το χασμουρητό. Κάθε φορά που χασμουριέστε αυξάνονται τα υγρά στην περιοχή των ματιών, τα οποία γίνονται δάκρυα. Όταν είστε ξύπνιες μέχρι αργά τα υγρά συσσωρεύονται και το πρωί τα μάτια σας μοιάζουν σαν να κλαίγατε.

    * Κοιμηθείτε σε δύο μαξιλάρια. Το ύψος που δίνουν τα δύο μαξιλάρια μειώνουν τη ροή των υγρών στην περιοχή των ματιών και κατ' επέκταση το πρωινό πρήξιμο.

    * Μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά πλούσιες και λιπαρές κρέμες ματιών. Πρέπει να είναι βαθιά ενυδατικές, αλλά να μην βαραίνουν την περιοχή, γιατί τότε καθώς κοιμάστε τα έλαια τους πηγαίνουν στα μάτια και το πρωί είστε πρησμένη. Η λύση είναι να επιλέγετε κατάλληλη κρέμα για εσάς και επιπλέον να προσέχετε ώστε να μην την απλώνετε κοντά στα βλέφαρα.

    * Πάρτε κάτι κρύο. Μπορεί να ξέρουμε τα αγγουράκια στα μάτια, αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορούν να αντικατασταθούν από οτιδήποτε μπορείτε να βρείτε μέσα στο ψυγείο σας και βολεύει, αφού αυτό που καταπολεμάει το πρήξιμο είναι η χαμηλή θερμοκρασία. Η σακούλα με τα κατεψυγμένα φασολάκια είναι το ίδιο αποτελεσματική, λοιπόν. Αφήστε τα για δέκα λεπτά πάνω στα μάτια.

    * Αποφύγετε το πολύ αλάτι στο φαγητό, ειδικά τη νύχτα. Το υπερβολική νάτριο προκαλεί κατακράτηση νερού με αποτέλεσμα την υπερβολική διόγκωση του ιστού του ματιού. Εάν προσπαθείτε να αποφύγετε το πρήξιμο στο πρόσωπο, ειδικά πριν από μια ειδική εκδήλωση, είναι καλύτερο να αποφεύγονται τα αλμυρά τρόφιμα τη νύχτα και πίνετε πολύ νερό για να ξεπλύνει το σύστημά σας.



Πηγή: queen.gr