Αν έχεις στόχο να κατέβεις 1 κιλό την εβδομάδα από τα κιλά που δείχνει η ζυγαριά σου, αυτό απλά σημαίνει ότι πρέπει να κάψεις ή να μειώσεις την πρόσληψη 7700 θερμίδων. Είναι στο χέρι σου να αποφασίσεις αν θα ακολουθήσεις τον δύσκολο δρόμο, π.χ να καταναλώνεις 1000 θερμίδες λιγότερες σε καθημερινή βάση ή αν θα υιοθετήσεις μια πιο πιο fitness λογική: να υπολογίζεις από τη θερμιδική εξίσωση 500 θερμίδες μείον και παράλληλα να καις κάνοντας γυμναστική άλλες 500.

Άλλωστε, αυτό θα σου προτείνουν και οι ειδικοί που γενικά θεωρούν σωστό να μην έχεις αδυνατιστικές φιλοδοξίες που να ξεπερνούν την απώλεια 0.5-1 kg σε εβδομαδιαία βάση.



Πηγή: real.gr