Ο άφθονος ύπνος είναι σημαντικός στην εγκυμοσύνη, αλλά οι σωματικές αλλαγές μπορεί να οδηγήσουν σε όχι άνετο ύπνο. Ακολουθούν συμβουλές που θα βοηθήσουν τις εγκύους να έχουν καλύτερο ύπνο το βράδυ:
 

• Όταν φτάσετε στο τρίτο τρίμηνο να κοιμάστε στο αριστερό πλευρό. Αποφύγετε να ξαπλώνετε ανάσκελα για μεγάλες περιόδους. 

• Καταναλώστε άφθονα υγρά την ημέρα αλλά περιορίστε τα πριν τον ύπνο. 

• Να καταναλώνετε ελαφρά σνακ την ημέρα και να αποφεύγετε τροφές που προκαλούν καούρες. 

• Κοιμηθείτε με ειδικά μαξιλάρια εγκυμοσύνης ή χρησιμοποιήστε επιπλέον κανονικά μαξιλάρια, ιδιαίτερα αν έχετε καούρες. 

• Να παίρνετε σύντομους ύπνους την ημέρα και να καταφεύγετε σε τεχνικές χαλάρωσης για καλύτερο ύπνο. 

• Μιλήστε με τον γιατρό σας αν έχετε αϋπνία. 

 

 

 

ΠΗΓΗ: iatronet.gr