Μια ακόμα καινούργιας μορφής γιόγκα, γεννήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες και πρόσφατα προσγειώθηκε στην Ευρώπη, συγκεκριμένα, στη Μεγάλη Βρετανία. Πρόκειται για την pulse yoga μια «ανακαινισμένη μέθοδο» της κλασσικής αρχαίας τεχνικής. Την ώρα που η κλασσική μέθοδος ανακουφίζει από τη σωματική και πνευματική ένταση, η pulse yoga με τη δική της «στάση» έρχεται να προσθέσει καινούργιες κινήσεις και να δώσει μια νέα διάσταση στην προπόνηση. Συγκεκριμένα, οι κινήσεις που γίνονται στην Pulse yoga έχουν σαν στόχο να γυμνάσουν κυρίως τους γλουτούς και τους γοφούς, προσφέροντας κάψιμο του λίπους και τόνωση των μυών. Η μέθοδος δημιουργήθηκε από την Αrgie Tang καθηγήτρια γιόγκα στην Καλιφόρνια, η οποία αποφάσισε να προσθέσει ελαφρά βαράκια στη προπόνησή της, όταν διαγνώστηκε ότι πάσχει από οστεοπενία, δηλαδή από χαμηλή οστική πυκνότητα ( η οποία αυξάνει τον κίνδυνο καταγμάτων).

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος της pulse yoga, οι μαθητές σηκώνουν βαράκια που κυμαίνονται από ένα μέχρι δυο κιλά. Με μια πρώτη ματιά αυτό τους φαίνεται εύκολο, με μια δεύτερη όμως ματιά διαπιστώνουν πόσο δύσκολο και εξαντλητικό είναι! Στόχος τους, είναι να διατηρούν το σώμα τους σε συγκεκριμένες στάσεις από την παραδοσιακή γιόγκα, κρατώντας όμως παράλληλα βαράκια και κάνοντας μικρές κινήσεις δουλεύοντας συγκριμένες μυϊκές ομάδες. 

Δύσκολο φαίνεται, σίγουρα όμως πρέπει να είναι αποτελεσματικό ε;


Πηγή: jenny.gr