Το να ακολουθήσουμε μια αυστηρή δίαιτα μόνο για δύο ημέρες την εβδομάδα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά από το να  μετράμε συνεχώς τις θερμίδες που καταναλώνουμε, σύμφωνα με έρευνα. Από την έρευνα προέκυψε πως οι γυναίκες που κατανάλωναν φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας για δύο ημέρες την εβδομάδα, ενώ ήταν ελεύθερες να τρώνε ότι θέλουν τις υπόλοιπες, έχασαν σχεδόν το διπλάσιο βάρος από αυτές που έκαναν συνεχώς δίαιτα.   

Οι επιστήμονες του πανεπιστημιακού νοσοκομείου στο νότιο Μάντσεστερ έβαλαν 115 εθελόντριες να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις δίαιτες. 
 
Στην πρώτη δίαιτα των 650 θερμίδων την ημέρα για δύο ημέρες της εβδομάδας απαγορεύονταν οι υδατάνθρακες, όπως ζυμαρικά, ψωμί και πατάτες, καθώς και όλα τα παχυντικά φαγητά. Για τις επόμενες πέντε ημέρες, οι εθελόντριες μπορούσαν να καταναλώσουν ό, τι ήθελαν, αν και τις ενθάρρυναν να καταναλώνουν υγιεινά φαγητά.   

Στις γυναίκες που ακολουθούσαν τη δεύτερη δίαιτα, επίσης απαγορεύτηκαν οι υδατάνθρακες για δύο ημέρες την εβδομάδα, αλλά δεν είχαν ένα συγκεκριμένο όριο στις θερμίδες. Επιπλέον, μπορούσαν να τρώνε ό, τι ήθελαν την υπόλοιπη εβδομάδα. 
 
Η τρίτη ομάδα γυναικών ακολούθησε μία συγκεκριμένη δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες, η οποία επέτρεπε την κατανάλωση 1.500 θερμίδων την ημέρα, αποφεύγοντας όμως τα παχυντικά φαγητά και το αλκοόλ. 
 
Έπειτα από τρεις μήνες, οι γυναίκες που ακολούθησαν τη δίαιτα των δύο ημερών έχασαν κατά μέσο όρο τέσσερα κιλά, σχεδόν διπλάσια κιλά από αυτές που έκαναν την κλασική δίαιτα, οι οποίες έχασαν μόνο 2,4 κιλά.   

Πηγή: dailymail.co.uk