Δε μετράει μόνο το τι τρώτε, αλλά και το πώς επιλέγετε να το φάτε. Ο τρόπος που ετοιμάζετε και σερβίρετε τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, που βοηθούν στην αντιγήρανση και καταπολεμούν αρκετές ασθένειες, μπορεί να εξασθενίσει ή να τονώσει τη δράση τους. Μεγιστοποιήστε τα οφέλη των γευμάτων σας με τα παρακάτω μυστικά.

Τσάι

Mειώνετε την αντιοξειδωτική του δράση όταν: προσθέτετε γάλα. Οι πρωτεΐνες στο γάλα δεσμεύουν τα αντιοξειδωτικά που περιέχει το τσάι, εμποδίζοντας έτσι την απορρόφησή τους.

Αυξάνετε την αντιοξειδωτική του δράση όταν: προσθέτετε λεμόνι. Βοηθάει τα αντιοξειδωτικά του τσαγιού να επιβιώσουν στο έντερο και να χωνευτούν καλύτερα.

 

Μπρόκολο

Mειώνετε την αντιοξειδωτική του δράση όταν: δεν το μαγειρεύετε. Τα κύτταρα του ωμού μπρόκολου δρουν σαν ένα είδος φράχτη απέναντι στα αντικαρκινικά του συστατικά.

Αυξάνετε την αντιοξειδωτική του δράση όταν: τα τρώτε στον ατμό. Μπορείς επίσης να δοκιμάσετε τον βλαστό του, ο οποίος περιέχει 100 φορές περισσότερα θρεπτικά συστατικά από το ίδιο το μπρόκολο.

 

Σοκολάτα

Mειώνετε την αντιοξειδωτική της δράση όταν: προτιμάτε την γάλακτος. Η ανάμιξη της σοκολάτας με γάλα μειώνει τις επιδράσεις των φλαβονοειδών που βρίσκονται στο κακάο.

Αυξάνετε την αντιοξειδωτική της δράση όταν: προτιμάτε την αμυγδάλου. Επίλεξε μαύρη σοκολάτα με αμύγδαλα για να λάβετε μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης Ε, που είναι σούπερ αντιγηραντική.

 

Λαχανικά

Mειώνετε την αντιοξειδωτική της δράση όταν: Αν τα αφήνετε εκτεθειμένα πολλή ώρα μετά τον καθαρισμό και την παρασκευή τους κι όταν τα πολυμαγειρεύοετε.

Αυξάνετε την αντιοξειδωτική της δράση όταν: Προσθέτετε στα φαγητά δεντρολίβανο, θυμάρι, μέλι, μαστίχα και κόκκινο κρασί. Είναι παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα και πλούσιες πηγές αντιοξειδωτικών και κερδίζετε επιπλέον γεύση, ευεξία ενώ συμβάλλετε στην αντιγήρανση.

 

Το μυστικό

Για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των αντιοξειδωτικών που βρίσκονται στη σαλάτα σας προσθέστε ελαιόλαδο, διαφορετικά… πάνε χαμένα αν δεν προσθέσετε στη σαλάτα σας έστω και λίγο λάδι.

Πηγή: omorfamystika.gr