Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις τη δίαιτά σου ή την προσπάθειά σου για αδυνάτισμα. Οι έρευνες έχουν αναδείξει κάποιες συνήθειες που έχουν αποτέλεσμα - και συστήνονται πλέον και από τους διαιτολόγους!

1. Μπες στη νοοτροπία της yoga
Οι γυναίκες που κάνουν yoga τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο από άλλες, σύμφωνα με μελέτη στην επιθεώρηση Journal of the American Dietetic Association. Ποιος είναι ο συσχετισμός; Όσοι έκαναν yoga σε τακτική βάση ανέφεραν ότι είχαν πιο «συνειδητή» προσέγγιση προς το φαγητό. Για παράδειγμα, έβλεπαν τις μεγάλες μερίδες στα εστιατόρια, αλλά έτρωγαν μόνο μέχρι να χορτάσουν. Οι ερευνητές θεωρούν ότι η ήρεμη αυτογνωσία που αναπτύσσεται μέσω της yoga βοηθά τους ανθρώπους να αντιστέκονται στην υπερφαγία.
 
2. Φάε στο σπίτι
Τρώγε σπιτικά γεύματα τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα – είναι το Νο 1 μυστικό των αδύνατων! Σε έρευνα στην επιθεώρηση Consumer Reports διαπιστώθηκε ότι ήταν η βασική συνήθεια όσων «έχαναν βάρος με επιτυχία». Σε αποθαρρύνει; Το μαγείρεμα μπορεί να είναι πιο εύκολο απ’ όσο νομίζεις. Υπάρχουν έτοιμες επιλογές για να φτιάξεις γεύματα στα γρήγορα, όπως ο άπαχος κιμάς για μπιφτέκια, λαχανικά πλυμένα και κομμένα, φασόλια σε κονσέρβα, ψητό φιλέτο κοτόπουλο ή ψητός σολομός.

3. Ακολούθησε τον κανόνα 80-20
Έχουμε μάθει στη Δύση να συνεχίζουμε να τρώμε μέχρι να φουσκώσουμε, όμως οι Γιαπωνέζοι τρώνε μέχρι να χορτάσουν κατά 80%. Μάλιστα, έχουν και όνομα γι’ αυτή τη συνήθεια. Μπορούμε να την υιοθετήσουμε αφαιρώντας από το πιάτο μας 20% φαγητό, σύμφωνα με τον Brian Wansink. Οι μελέτες του δείχνουν ότι στους περισσότερους ανθρώπους δε λείπει αυτή η ποσότητα.

4. Κοιμήσου περισσότερο για να ζυγίζεις λιγότερο
Με μία ώρα επιπλέον ύπνο κάθε βράδυ μπορεί να χάσεις μέχρι και 7 κιλά σε 1 χρόνο, σύμφωνα με ερευνητή του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, ο οποίος έκανε τις μετρήσεις για ημερήσια πρόσληψη 2.500 θερμίδων. Το σενάριό του δείχνει ότι, όταν ο ύπνος αντικαθιστά αργόσχολες δραστηριότητες –και το κλασικό αλόγιστο τσιμπολόγημα–, μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες χωρίς προσπάθεια έως 6%. Τα αποτελέσματα διαφέρουν από άτομο σε άτομο, αλλά ο ύπνος βοηθά και με άλλον τρόπο. Υπάρχουν στοιχεία ότι όταν δεν κοιμάσαι αρκετά η όρεξή σου αυξάνεται και νιώθεις ασυνήθιστη πείνα.



Πηγή: Μiss Βloom