Ένα υπερσύγχρονο 100% ηλεκτροκίνητο λεωφορείο, για 135 επιβάτες, το οποίο έχει την ικανότητα να φορτίζεται μέσα σε μόλις 15 δευτερόλεπτα, παρουσίασε η ελβετική εταιρεία ABB.

Με τη χρήση ενός βραχίονα, ο οποίος κινείται με λέιζερ, οι μπαταρίες του λεωφορείου τροφοδοτούνται με 400kW σε κάθε στάση, καθώς ο κόσμος αποβιβάζεται και επιβιβάζεται. Φθάνοντας στο τέρμα, το όχημα χρειάζεται μόλις 3 έως 4 λεπτά για να φορτιστεί πλήρως και να ξεκινήσει για το νέο του δρομολόγιο.

Όλα αυτά γίνονται χωρίς καλώδια. «Χρησιμοποιώντας ένα νέο σύστημα ηλεκτρικής ώθησης, η ενέργεια από τον εξοπλισμό που βρίσκεται τοποθετημένος στην οροφή αποθηκεύεται σε μπαταρίες μαζί με την ενέργεια που παράγεται από το σύστημα πέδησης», εξηγεί η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Ο όμιλος γνωστοποίησε ότι ήδη συνεργάζεται στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος με την εταιρεία μαζικών μεταφορών της Γενεύης και τον ελβετικό πάροχο ηλεκτρισμού SIG με στόχο την εγκατάσταση φορτιστών στο δρόμο που συνδέει το αεροδρόμιο με το διεθνές εκθεσιακό κέντρο της πόλης.

«Τα στοιχεία-κλειδιά για την ABB σε αυτό το πρότζεκτ είναι η μετατροπή ενέργειας και οι ηλεκτρικοί κινητήρες, που αποτελούν τις βασικές τεχνολογίες μας και πάντοτε ενδιαφερόμαστε για νέες εφαρμογές τους», είπε μιλώντας στο Reuters ο επικεφαλής του τομέα τεχνολογίας Κλάες Ρίτοφτ.

«Δεν είναι ασυνήθιστο για εμάς να προμηθεύουμε τη βιομηχανία των μεταφορών, αλλά μέχρι σήμερα επικεντρωνόμασταν στους σιδηροδρόμους. Τώρα θέλουμε να στραφούμε στις μαζικές μεταφορές.»

Με τη χρήση ενός βραχίονα, ο οποίος κινείται με λέιζερ, οι μπαταρίες του λεωφορείου τροφοδοτούνται με 400kW σε κάθε στάση, καθώς ο κόσμος αποβιβάζεται και επιβιβάζεται. Φθάνοντας στο τέρμα, το όχημα χρειάζεται μόλις 3 έως 4 λεπτά για να φορτιστεί πλήρως και να ξεκινήσει για το νέο του δρομολόγιο.

Όλα αυτά γίνονται χωρίς καλώδια. «Χρησιμοποιώντας ένα νέο σύστημα ηλεκτρικής ώθησης, η ενέργεια από τον εξοπλισμό που βρίσκεται τοποθετημένος στην οροφή αποθηκεύεται σε μπαταρίες μαζί με την ενέργεια που παράγεται από το σύστημα πέδησης», εξηγεί η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Ο όμιλος γνωστοποίησε ότι ήδη συνεργάζεται στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος με την εταιρεία μαζικών μεταφορών της Γενεύης και τον ελβετικό πάροχο ηλεκτρισμού SIG με στόχο την εγκατάσταση φορτιστών στο δρόμο που συνδέει το αεροδρόμιο με το διεθνές εκθεσιακό κέντρο της πόλης.

«Τα στοιχεία-κλειδιά για την ABB σε αυτό το πρότζεκτ είναι η μετατροπή ενέργειας και οι ηλεκτρικοί κινητήρες, που αποτελούν τις βασικές τεχνολογίες μας και πάντοτε ενδιαφερόμαστε για νέες εφαρμογές τους», είπε μιλώντας στο Reuters ο επικεφαλής του τομέα τεχνολογίας Κλάες Ρίτοφτ.

«Δεν είναι ασυνήθιστο για εμάς να προμηθεύουμε τη βιομηχανία των μεταφορών, αλλά μέχρι σήμερα επικεντρωνόμασταν στους σιδηροδρόμους. Τώρα θέλουμε να στραφούμε στις μαζικές μεταφορές.»