Στα ράφια του να υπάρχουν τα ίδια ακριβώς προϊόντα που βρίσκει κανείς σε ένα οποιοδήποτε σούπερ μάρκετ. Διαφέρει όμως ουσιαστικά στον τρόπο λειτουργίας του, αφού έχει υιοθετήσει σχεδόν όλες τις «καθαρές» τεχνολογίες για ηλεκτροπαραγωγή και εξοικονόμηση ενέργειας.

Η κατασκευή του πρώτου «πράσινου» σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που άνοιξε στη Σταμάτα κόστισε 30% περισσότερο από ένα συμβατικό κατάστημα ανάλογου μεγέθους. Όμως χάρη στην καλύτερη ενεργειακή του απόδοση, το συγκεκριμένο κόστος θα αποσβεστεί σε βάθος χρόνου.

Η εξοικονόμηση ενέργειας στο κατάστημα είναι της τάξης του 35 – 40%.

Εγκαταστημένα φωτοβολταϊκά στην ταράτσα αλλά και στα παράθυρα, σε συνδυασμό με μια ανεμογεννήτρια, συμπληρώνουν τις ενεργειακές ανάγκες του καταστήματος.

Μεγάλες εξοικονομήσεις στην θέρμανση και ψύξη του εσωτερικού χώρου επιτυγχάνονται χάρη στην λειτουργία ενός γεωθερμικού συστήματος που αντλεί θερμότητα και ψύξη από το έδαφος.

Αυτόματα ηλεκτρονικά συστήματα στα παράθυρα ρυθμίζουν το ποσοστό ηλίου που μπαίνει στο κατάστημα. Όλα αυτά τα συστήματα ρυθμίζονται αυτόματα από έναν κεντρικό εγκέφαλο επιτρέποντας την βέλτιστη λειτουργία τους.

Ακόμα και η είσοδος, αλλά και τα ψυγεία είναι σχεδιασμένα ώστε να μειωθούν οι ενεργειακές απώλειες. Αντί για φρέον ως ψυκτικό τα ψυγεία λειτουργούν με διοξείδιο του άνθρακα που δεν είναι επιβλαβές για το στρώμα του όζοντος.

Και το νερό που πέφτει στο κατάστημα δεν πάει χαμένο, αφού υπάρχει μία δεξαμενή συλλογής όμβριων υδάτων, χωρητικότητας 170 τετραγωνικών μέτρων. Το νερό που συλλέγεται χρησιμοποιείται για την άρδευση, στο σύστημα πυρόσβεσης, καθώς και για τον καθαρισμό στον περιβάλλοντα χώρο.