Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές πως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και πως αν το πρωινό σας είναι σωστό τότε θα γεμίσετε ενέργεια και ζωντάνια. Γνωστά όλα αυτά, όμως τι ρόλο παίζει το αυγό;

Τα αυγά, λοιπόν, είναι πλούσια σε ένα είδος βιταμίνης Β που λέγεται χολίνη που η πρόσληψή της τονώνει τη λειτουργία τόσο του καρδιαγγειακού όσο και του νευρικού συστήματος.

Δεν αρκεί όμως μόνο αυτό για να τα αναγάγουμε στο υπέρτατο συστατικό του πρωινού.Τα αυγά αδυνατίζουν. Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε σε υπέρβαρους ανθρώπους, εκείνοι που το πρωί έτρωγαν δύο αυγά πεινούσαν λιγότερο, έχασαν πιο πολλά κιλά αλλά και πόντους και δήλωναν γεμάτοι ενέργεια σε σχέση με αυτούς που έτρωγαν ένα κουλούρι (ίδιας μάζας βάρους και θερμιδικής αξίας).

Βλέπετε τα αυγά είναι μια πλούσια πηγή πρωτεϊνών και η κατανάλωσή τους σας «γεμίζει», με αποτέλεσμα να μην επιθυμείτε κατά τη διάρκεια της ημέρας φαγητά γεμάτα λιπαρά και σάκχαρα.

Πηγή: dete.gr